Przetargi.pl
Modernizacja budynku, wymiana dachu Zespołu Szkół im. ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku, ul. Miłowody, dz. Nr geod. 352/4 gmina Oborniki

Powiat Obornicki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, 11 Listopada
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 73 100, , fax. 61 29 73 101
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Obornicki
    11 Listopada 2a
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 73 100, , fax. 61 29 73 101
    REGON: 63125801700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatobornicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku, wymiana dachu Zespołu Szkół im. ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku, ul. Miłowody, dz. Nr geod. 352/4 gmina Oborniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji (remontu) budynku Zespołu Szkół Specjalnych im ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku (w zakresie wymiany pokrycia dachu wraz z odwodnieniem i instalacją odgromową) na nieruchomości położonej w miejscowości Kowanówko – działka nr ew. 352/4, gmina Oborniki, powiat obornicki, województwo wielkopolskie. Zespół Szkół Specjalnych im ks. Jana Twardowskiego w Kowanówku, położony jest w pobliżu drogi krajowej nr 11. Budynek znajduje się na terenie zabytkowego parku sanatoryjnego „Miłowody” – rejestr zabytków nr 1964/A – decyzja z 16.11.1984 r. i decyzja z 11.07.2003 r., a sam obiekt ujęty został w gminnej ewidencji zabytków. Budynek o regularnej bryle, o rzucie w kształcie prostokąta o podstawowych wymiarach 14,05 x 52,29 m, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej oraz poddaszu nieużytkowym oraz powierzchni zabudowy ok. 735 m2 i wysokości ok. 12 m. Budynek wzniesiono w technologii tradycyjnej, ściany zewnętrzne murowane, ściany konstrukcyjne wewnętrze murowane, schody klatki schodowej – żelbetowe, więźba dachowa drewniana; kominy wentylacyjne i dymowe murowane z cegły ceramicznej pełnej. Układ funkcjonalny: • piwnica – pomieszczenia techniczne i gospodarcze • parter – pomieszczenia szkolne • piętro – pomieszczenia szkolne • poddasze – nieużytkowe Ogólny zakres robót objętych Roboty budowlane polegające na remoncie dachu (zabezpieczenie pożarowe konstrukcji i wymiana pokrycia, wymiana elementów odwodnienia oraz instalacji odgromowej). Zakres robót przewidywanych do wykonania zadania Prace przygotowawcze Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych należy wykonać trwałe wygrodzenia strefy bezpieczeństwa wokół obiektu, ustawić znaki i tablice ostrzegawcze, wykonać zastawy zabezpieczające na dachu i daszki zabezpieczające nad wejściem do budynku wynikające z warunków prowadzenia robót.  Wykonanie daszków i rusztowań zabezpieczających: Rusztowanie usytuowane bezpośrednio przy ciągach komunikacyjnych powinno być wyposażone w daszki ochronne ze spadkiem w stronę budynku pod kątem 45°. Odległość daszka od podłoża nie powinna być mniejsza niż 2,40 m. Daszki nad przejściami i przejazdami powinny być szczelne, wykonane z desek o minimalnej grubości 24 mm i przykryte materiałem amortyzującym upadek przedmiotu. Szerokość daszków powinna być większa niż szerokość przejścia lub przejazdu co najmniej o 1,0 m, a ich wysięg powinien wynosić (licząc od zewnątrz rusztowania) - dla rusztowań o wysokości do 20 m - minimalnie 2,20 m,  Wykonanie siatek zabezpieczających na dachu i rusztowaniach.  Wykonanie, ustawienie i rozebranie rynny do transportu gruzu. Prace demontażowe  Rozbiórka pokrycia dachu wykonanego z dachówki karpiówki,  Demontaż opierzeń,  Rozebranie elementów więźby dachowej – ołacenia dachu,  Rozebranie rynien i rur spustowych,  Rozebranie instalacji odgromowej, Roboty naprawcze i montażowe:  Oczyszczenie konstrukcji z zanieczyszczeń.  Zabezpieczenie konstrukcji drewnianej do stopnia niezapalności.  Ułożenie foli wstępnego krycia (FWK) układanej na krokwiach  Montaż nowych kontrłat i łat - impregnowanych zabezpieczonych do stopnia niezapalności. Elementy konstrukcji dachu bez zmian.  Wykonanie/ odtworzenie lukarn - 9 szt.  Wykonanie opierzeń wraz z systemem odwodnienia z blachy cynk i tytan-cynk.  Wykonanie pokrycia dachowego - dachówka ceramiczna karpiówka, kolor czerwień angoba, układana w koronkę.  Montaż wyłazowych przeszklonych – 2 szt.,  Montaż ław kominowych,  Montaż płotków śniegowych,  Montaż systemowych kominków wentylacyjnych z rurą doprowadzającą,  Wykonanie instalacji odgromowej. Prace restauratorskie powinny zostać prowadzone bardzo skrupulatnie z poszanowaniem autentycznej substancji zabytkowej. Głównym cel ich zachowania jak największej ilości pierwotnych elementów a w przypadku braku takich możliwości ich odtworzenie. Wszelkie roboty należy wykonać pod nadzorem osoby uprawnionej do kierowania danym zakresem robót. Szczegóły opis wykonania prac określono w dokumentacji technicznej projektowo – budowlanej oraz przedmiarze robót i STWiOR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach