Przetargi.pl
Modernizacja i doposażenie pomieszczeń WTZ w Gołańczy

Wielkopolskie Stowarzyszenie na Rzecz Chorych Niepełnosprawnych i Ich Rodzin "Rehabilitacja" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Piaskowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 20 231 , fax. 67 26 20 231
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Stowarzyszenie na Rzecz Chorych Niepełnosprawnych i Ich Rodzin "Rehabilitacja"
    ul. Piaskowa 6
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 20 231, fax. 67 26 20 231
    REGON: 57087101200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.pl (grzecznościowy)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i doposażenie pomieszczeń WTZ w Gołańczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: WTZ w Gołańczy, ul. K.Libelta 4, 62-130 Gołańcz, Działka Nr Ewidencyjny 1010/4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie pomieszczeń budynku przychodni do potrzeb warsztatu terapii zajęciowej. W szczególności zakres robót dotyczy dostosowania budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego:-wydzielenie pożarowe klatki schodowej poprzez zabudowę lekką konstrukcją z profili aluminiowych wypełnionych wełną mineralną i wykończoną płytami GKF,- montaż drzwi przeciwpożarowych,- wykonanie instalacji oddymiania i robót elektrycznych w szczególności w zakresie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz niezbędnym zakresem umożliwiającym funkcjonowanie obiektu, określonym jako Etap I w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Instalacje Elektryczne). Ponadto planuje się niezbędne roboty wykończeniowo - remontowe związane z dostosowaniem obiektu do nowej funkcji:- roboty rozbiórkowe,- roboty z zakresie tynków i okładzin,- roboty malarskie,- roboty w zakresie podłóg i posadzek (ułożenie wykładzin PCV w części pomieszczeń)- roboty w zakresie stolarki drzwiowej (wymiana drzwi wewnętrznych w obiekcie) - roboty w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych (w szczególności wydzielenie sanitariatu dla niepełnosprawnych oraz remont łazienki). - doposażenie obiektu. Zakres i miejsce realizacji robót wykończeniowych wskazano w przedmiarach robót. Powierzchnia użytkowa przeznaczona na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej wynosi - Parter - 42,96m2; Piętro - 348,66m2 Łącznie 391,62m2. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają – SIWZ, dokumentacja projektowa tj. projekt budowlany i specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: 1) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm..), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 t. j. ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ. 3 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach