Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych etap VII - przebudowa ul. Sadowniczej w Sierakowie oraz ciągu pieszo jezdnego w ulicach: LZS, Pelikana i Małej w Dębnie Polskim

Gmina Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych etap VII - przebudowa ul. Sadowniczej w Sierakowie oraz ciągu pieszo jezdnego w ulicach: LZS, Pelikana i Małej w Dębnie Polskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę (Inspektora Nadzoru) kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań inwestycyjnych drogowych w położonych w ciągu odcinka drogi ul. Sadowniczej w Sierakowie oraz w ulicach Ludowych Zespołów Sportowych, Pelikana i Małej w Dębnie Polskim. 2. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie niżej podanych zadań: 1) zadanie nr 1 - „Przebudowa odcinka drogi ul. Sadowniczej w Sierakowie wraz z kanalizacją deszczową i usunięciem kolizji energetycznej i gazowej – etap II ” w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn. Budowa dróg wraz z infrastrukturą w Sierakowie na północ od ul. Ogrodniczej”. 2) zadanie nr 2 - „Budowa ciągu pieszo - jezdnego w ulicach Ludowych Zespołów Sportowych, Pelikana i Małej wraz z oświetleniem w Dębnie Polskim” w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn. „Budowa ciągu pieszo jezdnego na ulicach: LZS, Pelikana i Małej wraz z oświetleniem w Dębnie Polskim” (Budżet Obywatelski). 3. Opis zadań inwestycyjnych przewidzianych do sprawowania nadzoru inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje nadzór inwestorski w szczególności nad niżej wymienionymi robotami: ZADANIE nr 1 - Przebudowa odcinka drogi ul. Sadowniczej w Sierakowie wraz z kanalizacją deszczową i usunięciem kolizji energetycznej i gazowej – etap II Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie pozostałego odcinka ulicy Sadowniczej w Sierakowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, usunięciem kolizji gazowej, zgodnie założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa dróg wraz z infrastrukturą w Sierakowie na północ od ulicy Ogrodniczej – przebudowa ulicy Sadowniczej” Zakres kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji niniejszego zadania, w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny, obejmuje roboty budowlane polegające m.in. na wykonaniu: 1) branży drogowej: Prace polegają w szczególności na przebudowie ulicy Sadowniczej na odcinku ok. 380 m (od działki nr 137/14 do końca ulicy Sadowniczej), wykonaniu nowej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 3,70 m do 5,00 m z kostki brukowej betonowej koloru szarego oraz pobocza z kostki brukowej betonowej koloru żółtego w celu poprawy płynności jazdy oraz poprawy bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. Zakres robót do wykonania: a) rozbiórka elementów drogi tj. krawężniki oraz ław pod krawężniki, b) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża, c) wykonanie podbudowy, d) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej koloru szarego, pobocza z kostki brukowej betonowej koloru żółtego, nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego, e) ustawienie krawężników i oporników betonowych, f) ułożenie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej, g) wykonanie ławy pod krawężniki, h) wykonanie igłofiltrów, i) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, j) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu, 2) branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa: Prace polegają w szczególności na budowie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z przebudowywanej ulicy Sadowniczej do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Ogrodniczej oraz rowu melioracyjnego. Zakres robót do wykonania: a) rozebranie nawierzchni z tłucznia, b) roboty ziemne, wykopy oraz zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem, c) montaż kanałów z rur PVC, studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, d) wykonanie wylotu do rowu melioracyjnego, e) próba wodna szczelności, f) inspekcja kamerą, - przebudowa hydrantu naziemnego: Prace polegają w szczególności na przełożeniu istniejącego hydrantu naziemnego HP5 przy wylocie do rowu ze względu na kolizję z przebudowywaną ulicą Sadowniczą. Zakres robót do wykonania: zmiana lokalizacji hydrantu – demontaż oraz późniejszy montaż (materiał z rozbiórki). - przebudowa przyłącza gazowego: Prace polegają w szczególności na przełożeniu istniejącego przyłącza gazowego kolidującego z nowo budowaną kanalizacją deszczową w ulicy Sadowniczej pomiędzy studniami D8 i D9. Sieć zostanie przełożona o 0,30 m poniżej kanalizacji deszczowej. Zakres robót do wykonania: a) roboty ziemne, wykopy i zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem, b) umocnienie ścian wykopów, c) wykonanie igłofiltrów, d) wykonanie tymczasowych rurociągów stalowych kołnierzowych, e) demontaż rurociągu gazowego, f) wykonanie podłoża z materiałów sypkich, g) montaż rurociągów z rur polietylenowych, kształtek ciśnieniowych, łączeniu rur polietylenowych, h) deskowanie ścian prostych, bloków oporowych, i) izolacje przeciwwilgociowe, j) próba szczelności gazociągów, k) montaż aparatury kontrolno pomiarowej (robocizna) 3) branży elektroenergetycznej: Prace polegają w szczególności na budowie oświetlenia drogowego w ulicy Sadowniczej oraz zabezpieczeniu linii kablowej rurami osłonowymi na odcinku od działki nr 137/37 do końca przedmiotowego opracowania Zakres robót do wykonania: a) ręczne kopanie oraz zasypywanie rowów, b) układanie rur ochronnych, kabli wielożyłowych, c) montaż i stawienie słupa oświetleniowego, d) montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego na słupie, przewodów do oprawy oświetleniowej, tabliczek bezpiecznikowych we wnęce słupa, tabliczek informacyjnych, głowic kablowych, Termin wykonania przez Wykonawcę Robót Budowlanych prac objętych nadzorem inwestorskim został ustalony do 31 maja 2021 roku. W chwili obecnej toczy się postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych. Wobec tego zachęca się do odwiedzania strony internetowej Zamawiającego (bip.rawicz.pl zakładka: „zamówienia publiczne”) na której jest zamieszczone postępowanie przetargowe nr BZPiF.2710.25.2020 pn. Przebudowa odcinka drogi ul. Sadowniczej w Sierakowie wraz z kanalizacją deszczową i usunięciem kolizji energetycznej i gazowej – etap II. ZADANIE nr 2 - Budowa ciągu pieszo - jezdnego w ulicach Ludowych Zespołów Sportowych, Pelikana i Małej wraz z oświetleniem w Dębnie Polskim. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie ulic: Ludowych Zespołów Sportowych, Pelikana i Małej w Dębnie Polskim wraz z budową oświetlenia zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa ciągu pieszo-jezdnego na ulicach: LZS, Pelikana i Małej wraz z oświetleniem w Dębnie Polskim”. Zakres kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji niniejszego zadania, w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny, obejmuje roboty budowlane polegające m.in. na wykonaniu: 1) branży drogowej: Prace polegają w szczególności na przebudowie ciągu pieszo-jezdnego w ulicach: Ludowych Zespołów Sportowych, Pelikana i Małej w Dębnie Polskim na odcinku ok. 520 m. Zakres opracowania obejmuje wykonanie nowej nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego i zjazdów z szarej kostki brukowej betonowej oraz kruszywa granitowego. Zakres robót do wykonania: a) rozbiórka elementów drogi tj. krawężniki, obrzeża, ławy pod krawężniki, b) rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, tłuczniowej, c) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża, d) wykonanie podbudowy, e) wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych, kostki brukowej betonowej, f) ułożenie oporników betonowych, g) ułożenie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej, h) wykonanie ławy pod oporniki, i) podłoża pod kanały j) studnie rewizyjne, studzienki ściekowe uliczne, k) regulacja pionowa studzienek, l) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu, 2) branży elektroenergetycznej: Prace polegają w szczególności na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego oraz montażu słupów oświetleniowych w ulicy Małej. Zakres robót do wykonania: a) kopanie oraz zasypywanie rowów, b) układanie rur osłonowych, kabli, c) montaż i stawienie słupów oświetleniowych, d) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie, przewodów do opraw oświetleniowych, znakowanie słupa, e) badania linii kablowej, f) badania i pomiary instalacji, Termin wykonania przez Wykonawcę Robót Budowlanych prac objętych nadzorem inwestorskim został ustalony do 21 grudnia 2020 roku. W chwili obecnej toczy się postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych. Wobec tego zachęca się do odwiedzania strony internetowej Zamawiającego (bip.rawicz.pl zakładka: „zamówienia publiczne”) na której jest zamieszczone postępowanie przetargowe nr BZPiF.2710.29.2020 pn. „Budowa ciągu pieszo – jezdnego w ulicach: Ludowych Zespołów Sportowych, Pelikana i Małej wraz z oświetleniem w Dębnie Polskim”. 4. Orientacyjna wartość szacunkowa robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim ustalona na podstawie szacunków (kosztorysów inwestorskich) wynosi netto – około 1 095 000 zł. Podana wartość jest wartością szacunkową i może służyć jedynie dla Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) do rozeznania wartości obu zadań i być pomocna do ustalenia ceny ofertowej. Kwota ta nie stanowi ze strony Zamawiającego żadnego zobowiązania co do wartości nadzorowanych robót. Wartość nadzorowanych robót będzie znana po zakończeniu postępowań przetargowych na realizację robót budowlanych tych zadań. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, który będzie przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami zadań; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zadań; 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym zadań stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymienione wyżej dokumenty są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego bip.rawicz.pl zakładka: zamówienia publiczne). 6. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w ramach wymienionych wyżej zadań w pełnym zakresie we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach, w tym w szczególności w specjalności: - branża inżynieryjna drogowa, - branża sanitarna w zakresie sieci wodociągowo-kanalizacyjnej i gazowej, - branża elektroenergetyczna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 7. Zamawiający wymaga obecności minimum raz w tygodniu (w dni robocze) inspektora / inspektorów nadzoru w okresie prowadzenia robót na każdej budowie oraz zgłoszenia się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych, gdy obecność inspektora/ów nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej do 3 godzin od powiadomienia pisemnego, ustnego, mailowego lub telefonicznego. 8. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić we własnym zakresie lub poprzez wykwalifikowaną osobę/y posiadającą wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania ww. robót w występujących branżach – specjalnościach (lub równoważne uprawnienie uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego). Osoba (osoby) ta winna być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie. Na Wykonawcy (Inspektorze Nadzoru) ciąży również obowiązek zapewnienia osoby, która będzie odpowiadała za prawidłowe i pełne wykonanie zamówienia, w tym za koordynowanie i rozliczanie robót budowlanych oraz bieżącą współpracę z Zamawiającym. 9. Zamawiający nie określa ilościowego składu zespołu Wykonawcy niezbędnego do realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez 1 osobę funkcji Inspektora/ów Nadzoru dla poszczególnych branż oraz inne funkcje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. Ponieważ roboty budowlane wymagają ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wyznaczony zostanie jeden z nich jako koordynator ich czynności na budowie. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru oraz personelowi pomocniczemu niezbędne wsparcie i pomoc techniczną, które może być konieczne do właściwego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) pełni czynności inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 1333). Do podstawowych obowiązków WYKONAWCY (Inspektora Nadzoru ) będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie - na wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowuje i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych lub ich części (etapów) jak również udział w przekazywaniu ich do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robot polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robot lub elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, 6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 11. Do obowiązków Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) w ramach zaoferowanej ceny ofertowej należy również: 1) ustanowienie inspektora/inspektorów nadzoru wymaganych branżach dla obu zadań, ze wskazaniem inspektora - koordynatora. Czas pracy inspektora/inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. Wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu (w dni robocze) inspektora / inspektorów nadzoru w okresie prowadzenia robót na każdej budowie w godzinach od 7:30 do 14:30 niezależnie od czasu trwania tego pobytu; 2) zgłoszenie się inspektora/ów nadzoru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych, gdy obecność inspektora/ów nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej do 3 godzin od powiadomienia pisemnego, ustnego, mailowego lub telefonicznego (chyba że Wykonawca zaoferuje skrócenie czasu reakcji) 3) udział w pracach przy przekazaniu placu budowy lub frontu robót; 4) przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 5) organizowanie i prowadzenie spotkań (narad budowy) z ramienia Zamawiającego oraz sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie jak również organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi działaniami - ustaleniami; 6) ustalanie postępu robót w stosunku do terminów określonych w umowie, podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji robót, monitorowanie robót (budowy) oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem finansowo – rzeczowym (jeżeli będzie wymagany harmonogram), jak również przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 7) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robot, (jeżeli będzie wymagany), 8) zapewnienie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót budowlanych, monitorowanie budowy oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem finansowo – rzeczowym (jeżeli będzie wymagany harmonogram), 9) sprawdzanie w terminie 7 dni od dnia przekazania faktur częściowych i końcowej wraz z protokołami odbioru wykonanych robót w danym okresie przedkładanych przez wykonawcę robót, sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych i zamiennych oraz obmiarów robót przedkładanych przez Wykonawcę robót, 10) wyjaśnianie z projektantami wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową dotyczącą nadzorowanych robót budowlanych, 11) spisywanie notatek i protokołów z każdorazowego przeprowadzonego pobytu / kontroli budowy oraz przekazywanie ich niezwłocznie Zamawiającemu, 12) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 13) kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, technicznych jak również zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 14) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 15) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 16) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 17) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień podobnych lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, podobne, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 18) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i zamówień podobnych, sporządzanie protokołów konieczności wykonania tych robót i zamówień, po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 19) sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie z Wykonawcą robót wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, 20) ocenianie konieczności zmian i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającemu, a po uzyskaniu pisemnej aprobaty Zamawiającego i podpisaniu stosownej umowy, wydawanie poleceń wykonania robót zamiennych, dodatkowych, podobnych lub rezygnacji z części robót, 21) przygotowanie do akceptacji Zamawiającemu wniosków od Wykonawcy o przesuniecie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) oraz zmiany wynagrodzenia, zaopiniowanie ich i przedstawienie wniosków do akceptacji Zamawiającego, 22) egzekwowanie od Wykonawcy robót dokumentów wymaganych w umowie (atesty, certyfikaty, pomiary, inwentaryzacje itd.) 23) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 24) weryfikacja dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy robót i przedstawienie ich Zamawiającemu do akceptacji, 25) sprawdzanie oraz udział w odbiorach robót częściowych, odbiorach końcowych robót budowlanych oraz przekazywania ich do użytkowania jak również kontrolowanie rozliczeń zakresu rzeczowego i finansowego zamówienia, 26) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad jak również potwierdzenie usunięcia wad i usterek ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych, sprawdzanie przekazywanej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz zapisami umowy, 27) nadzór na robotami dodatkowymi i podobnymi do wysokości 10 % wartości tych robót, 28) potwierdzenie wniosku Wykonawcy skierowanego do Zamawiającego o zakończeniu realizacji zamówienia, 29) zastosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych wyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanych robót budowlanych, jak również udzielanie informacji publicznej pod nadzorem Zamawiającego, 30) udział w spotkaniach na budowie, w radzie budowy lub innego rodzaju organizowanych spotkaniach przez Zamawiającego oraz Wykonawcę robót, 31) udział w przeglądzie gwarancyjnym, pogwarancyjnym i po okresie rękojmi zgodnie z warunkami i terminami określonymi w umowie na realizację robót, w szczególności Wykonawca będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tym okresie. 12. Wyszczególnione wyżej obowiązki Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy wynikającego z SIWZ i umowy, a także nie mogą stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności nie wymienionych wprost a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. 13. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca (Inspektor Nadzoru) winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 14. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót nad którymi Wykonawca (Inspektor Nadzoru) będzie sprawował nadzór inwestorski zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w dokumentacji projektowej, oraz wynikają z Polskich Norm. 15. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca (Inspektor Nadzoru) dokonał wizji w terenie oraz zapoznał się z dokumentacją projektową zadania/ zadań celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 16. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający ze względu na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 roku poz. 1320). Zgodnie z opublikowaną opinią Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie stosowania art. 29 ust. 3a, czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07. 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę przetargową złożoną w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. c) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji, tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach