Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki – granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I

WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 51
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU
    ul. Wilczak 51
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 631280809
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki – granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki – granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I. Przedmiot zamówienia określony został wTomie III niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia przy pomocySzczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 200,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy dwieście).Zamawiający mając na uwadze wyrok Sądu Okręgowego w Częstochowie z dnia 05 lutego 2021 r. zaleca by, w przypadku gdy z treści dokumentu wadium wynika, iż wypłata kwoty następuje na pisemny wniosek, okres ważności wadium był wydłużony o co najmniej 2 dni, natomiast gdy przedmiotowy wniosek może być złożony w formie elektronicznej okres ważności wadium powinien być wydłużony o co najmniej o 1 dzień.13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach,w zależności od wyboru Wykonawcy:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:PKO BP SA nr 23 1020 4027 0000 1702 1520 5490.sesje przychodzące banku są o godzinie 11.30, 15.10 i 17.302) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r.poz. 299).13.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji/poręczenia za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl/pn/wzdw i musi obejmować cały okres związania ofertą.13.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium nie może być utrudnione.13.5. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymWykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca nadzoru musi wykazać, że zrealizował i zakończył jako strona umowy w okresie ostatnich 10 lat* przed dniem upywu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:- 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie dróg lub ulic o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN brutto,- budowy lub przebudowy 1 obiektu ( mostu, wiaduktu, estakady lub kładki) w ciągu drogi lub linii kolejowej, o długości całkowitej co najmniej 20 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjamiWykonawca musi spełnić wszystkie powyższe warunki, przy czym jedno zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnienie obu warunkówW przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.b) Wykonawca musi wykazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także wskazać zakres wykonywanej przez nią czynności oraz Wykonawca musi podać podstawę dysponowania tą osobą:Stanowisko Wymagana liczba osób Wymagane doświadczenieInżynier1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/ Inżyniera Rezydenta w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową dróg lub ulic o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN brutto od początku realizacji robót do jej zakończenia.Inspektor nadzoru robót mostowych1 Pełnienie funkcji Inspektora robót mostowych w ostatnich 10 latach przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową obiektu (mostu, wiaduktu, estakady lub kładki) w ciągu drogi lub linii kolejowej, o długości całkowitej co najmniej 20 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami, od początku realizacji robót do ich zakończenia.Inspektor nadzoru robót drogowych1 Inspektor nadzoru robót wodno - kanalizacyjnych1 Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych1 Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznychZamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inżyniera z funkcją Inspektora nadzoru lub inspektora nadzoru kilku branż w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnieniai doświadczenie na więcej niż jednej specjalności.Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych(tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.).Za ulicę Zamawiający uzna ulicę w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r., w sprawie przepisów techniczno–budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz.682).Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna również drogę lub ulicę w rozumieniu uprzednio obowiązującego brzmienia ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 poz. 470 ze zm.).Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu podając datę zatwierdzenia protokołu/dokumentu i kurs walut.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach