Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku głównego szkoły, internatu i sali gimnastycznej oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół w Trzciance

POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
    ul. Rybaki 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku głównego szkoły, internatu i sali gimnastycznej oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół w Trzciance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Termomodernizacja budynku głównego szkoły, internatu i sali gimnastycznej oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół w Trzciance”Zadanie inwestycyjne współfinansowane jest z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz budżety Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego.Przedmiot zamówienia – w myśl art. 103 ust.1 ustawy Pzp. - jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac inwestycyjnych związanych z wykonaniem niezbędnych prac projektowych, przeprowadzeniem czynności formalno-prawnych oraz wykonaniem robót budowlanych, termomodernizacyjnych budynków wg opisu i wytycznych zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) przedsięwzięcia: „Termomodernizacja budynku głównego szkoły, internatu i sali gimnastycznej oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół w Trzciance”. Do zadań wykonawcy będzie należało również zgłoszenie planowanych robót budowlanych obiektu do odpowiednich instytucji, uzyskanie wymaganych zgód (ochrona konserwatorska !!) i pozwoleń związanych z realizacją poszczególnych zakresów prac (jeżeli dotyczą), wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz świadczenie usług gwarancyjnych.Wykonanie prac budowlanych w następującym zakresie: 2.1. Budynek główny Zespołu Szkół w Trzciance przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 36, 64-980 Trzcianka, dz. nr ewid. 2164: - docieplenie stropu poddasza, wykonanie pomostów komunikacyjnych- usunięcie szkodników z drewnianych elementów stropu i więźby dachowej- docieplenie dachów płaskich krytych papą, wykonanie nowego pokrycia- renowacja, docieplenie elewacji z użyciem farb termoizolacyjnych - podniesienie izolacyjności termicznej ścian w stopniu nie mniejszym niż 20% - wymiana stolarki otworowej2.2. Budynek sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Trzciance przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 36, 64-980 Trzcianka, dz. nr ewid. 2164:- wymiana pokrycia dachów stromych, - docieplenie stropu poddasza- docieplenie dachów płaskich krytych papą, wykonanie nowego pokrycia- wykonanie robót elektrycznych- przebudowa instalacji wentylacji pomieszczenia użytkowego poddasza2.3. Budynek internatu Zespołu Szkół w Trzciance przy ul. Adama Mickiewicza 50, 64-980 Trzcianka, dz. nr ewid. 2761/3- wymiana pokrycia dachów stromych- docieplenie stropu poddasza, wykonanie pomostów komunikacyjnych- usunięcie szkodników z drewnianych elementów stropu i więźby dachowej- wykonanie robót elektrycznych- remont, docieplenie elewacji z użyciem farb termoizolacyjnych - podniesienie izolacyjności termicznej ścian w stopniu nie mniejszym niż 20% - wymiana stolarki otworowej wewnętrznej i zewnętrznej2.4. Zagospodarowanie terenu Zespołu Szkół w Trzciance przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 36, 64-980 Trzcianka, dz. nr ewid. 2164 - rozbiórka i utylizacja nawierzchni asfaltowych- wykonanie trawnikówMiejsce realizacji zadania inwestycyjnego:budynki Zespołu Szkół w Trzciance:ul. Gen . Władysława Sikorskiego 36, 64-980 Trzcianka, dz. nr ewid. 2164 (budynek główny, sala gimnastyczna, zagospodarowanie terenu); ul. Adama Mickiewicza 50, 64-980 Trzcianka, dz. nr ewid. 2761/3 (budynek internatu).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określa Program funkcjonalno – użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18.04.2023r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. a mianowicie:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Czarnkowie, Nr rachunku: 16 8951 0009 0000 1007 2000 0120, podając w tytule przelewu: „WADIUM dla zamówienia pn.: „Termomodernizacja budynku głównego szkoły, internatu i sali gimnastycznej oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół w Trzciance”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki, ul. Rybaki 3,64-700 Czarnków- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia wynosi 3 000 000,00 (trzy miliony złotych);b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędną do realizacji zamówienia nie mniejszą niż 3 000 000 zł (trzy miliony złotych). Spełnienie warunku potwierdzi informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszą niż 3 000 000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 3 000 000zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł (brutto) polegającą na: budowie/przebudowie/rozbudowie/nadbudowie lub remoncie obiektu zaliczanego do jednej z wymienionych kategorii: IX-XII; XIV-XVI (zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane).Wykonawca potwierdzi powyższe w wykazie wykonanych robót budowlanych, ich wartość, datę, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Uwaga !:Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu robót budowlanych wg załącznika nr 6 do SWZ. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.b) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie minimum jednej usługi polegającej na opracowaniu projektu budowlanego który uzyskał pozwolenie/zgłoszenie lub inną zgodę właściwego organu na realizację zadania polegającej na zaprojektowaniu: budowy/przebudowy/rozbudowy/nadbudowy/remontu obiektu zaliczanego do jednej z wymienionych kategorii: IX-XII; XIV-XVI o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 (zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane).Wykonawca potwierdzi powyższe w wykazie wykonanych usług, ich wartość, daty, zakres i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Uwaga !:Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art.. 118 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu usług wykonanych wg załącznika nr 7 do SWZ. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia :o 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w swojej specjalności tj. w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zaproponowana osoba podlega ocenie w Kryterium oceny nr 2: Doświadczenie Projektanta branży konstrukcyjnej (DPBK) /Rozdział III.4 SWZ/.Wyżej wymienione osoba legitymująca się uprawnieniami wydawanymi na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej w szczególności na podstawie przepisów:- ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78);- ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117.),- ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych;z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), w szczególności odpowie¬dzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te¬mat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówie¬nia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca potwierdzi powyższe w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 8 do SWZ) ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana.Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach