Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w formule „ zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja systemu oświetlenia na energooszczędne w budynkach oraz na terenie WSzZ (...)

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    Poznańska 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    REGON: 300224440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w formule „ zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja systemu oświetlenia na energooszczędne w budynkach oraz na terenie WSzZ (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja systemu oświetlenia na energooszczędne w budynkach oraz na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 i ul. Toruńskiej 7 - etap I obejmuje prace w lokalizacji terenu i budynku głównego Szpitala przy ul. Poznańskiej 79 ,W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych.Przedmiot zamówienia obejmuje m .in.:1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z PFU, niezbędnej do realizacji przedmiotowego zadania, obejmującej w szczególności:1.1 projekt budowlano-wykonawczy,1.2 projekt zagospodarowania terenu z naniesionymi lokalizacjami nowych słupów,1.3 specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,1.4 przedmiar robót,1.5 kosztorys inwestorski.2. Wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:2.1 wymianę oświetlenia zewnętrznego,2.2 wymianę opraw oświetleniowych na kondygnacji 01 w segmentach A, B, C, D budynku głównego wraz z montażem nowej instalacji elektrycznej,2.3 wymianę opraw oświetleniowych w klatkach schodowych dużych w segmentach B-C i A-D budynku głównego wraz z modernizacją włączania oświetlenia (schody indywidualne włączanie oświetlenia, korytarze z windami również indywidualne włączanie oświetlenia),2.4 wymianę opraw w klatkach schodowych małych w segmentach A-B i C-D budynku głównego wraz z modernizacją włączania oświetlenia ( czujki ruchu na schodach zintegrowane z oprawami, oprawy na piętrze włączane ze wspólnej czujki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 800 000,00 zł .3.4 zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:3.4.1 w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:a) co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą m.in. montaż lub modernizację lub wymianę oświetlenia, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100),lubb) dwie roboty budowlane z których każda obejmowała m.in. montaż lub modernizację lub wymianę oświetlenia, o łącznej wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100),3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz odpowiednie doświadczenie tj. co najmniej:a) jedną osobą (PROJEKTANT)) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowaniaw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniupo uzyskaniu uprawnień budowlanych (samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego) i w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonała ( zaprojektowała) co najmniej 1 dokumentacje projektową lub program funkcjonalno użytkowy dotyczącą/cy m.in. montażu lub modernizacji lub wymiany oświetlenia, o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.b) jedną osobą (KIEROWNIK ROBÓT), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie posiadanych uprawnień po uzyskaniu uprawnień i w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kierownika robót/budowy przy minimum jednej robocie budowlanej obejmującej m.in. montaż lub modernizację lub wymianę oświetleniao wartości kierowanych robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach