Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku gminnego w Przecławiu w ramach realizacji zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny"

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16A
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
    REGON: 10615640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku gminnego w Przecławiu w ramach realizacji zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja budynku gminnego w Przecławiu” w ramach realizacji zadania pn.: „Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny”. Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- Projekt pn.:„Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny” w ramach Osi priorytetowej IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków ZIT. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku gminnego w Przecławiu. Realizacja robót budowlanych na obiekcie prowadzona będzie w oparciu o: - dokumentację projektową, przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez Pracownię Projektową „Kowalczyk Architekci”, - audyt energetyczny opracowany przez audytora Ryszarda Juścińskiego, Budynek Gminny w Przecławiu, zlokalizowany jest na działce oznaczonej numerem ewidencyj-nym 82/2. Termomodernizacja budynku gminnego w Przecławiu (budynek byłego gimnazjum) zakresem obejmuje m.in.: Roboty rozbiórkowe (m.in. demontaż obróbek blacharskich, rynien okapowych i rur spustowych, istniejących zadaszeń wejść do budynku, istniejącej nawierzchni z płyt betonowych wokół budynku, itp.) Roboty budowlano-montażowe polegające na termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu EPS 80-036 FASADA gr. 12 i EPS 70-031 FASADA gr. 6 cm, ocieplenie ościeży, docieplenie stropodachu budynku, docieplenie dachu, ocieplenie ścian fundamentowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana szklenia, montaż nowych parapetów zewnętrznych, montaż nowych obróbek blacharskich, rynien spustowych, rynien okapowych, wykonanie fundamentów schodów terenowych do budynku, odtworzenie utwardzenia terenu z kostki brukowej wokół budynku, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów pomieszczeń budynku, wykonanie instalacji c.o., instalacji elektrycznej w zakresie projektowanej kotłowni, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie kotłowni na pellet, wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmują projekty budowlane, audyt energetyczny i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót– zał. nr 9 do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) stanowią element pomocniczy do wyceny prac. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu 08 8781 0006 0042 9377 2000 0150 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 1.04 (kasa) – I piętro w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. dowód wniesienia wadium, 1.7. kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający dopuszcza sporządzenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach