Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na robotę budowlaną o nazwie "Głęboka termomodernizacja budynków WSRM w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
    ul. Warecka 2
    91-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 558 050, fax. 426 521 635
    REGON: 47306618800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na robotę budowlaną o nazwie "Głęboka termomodernizacja budynków WSRM w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Głęboka termomodernizacja budynków WSRM w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj” w podziale na pięć pakietów. Pakiet I – obejmuje zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków WSRM w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 137/141 Pakiet II – obejmuje zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków WSRM w Łodzi, ul. Warecka 2 Pakiet III – obejmuje zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków zlokalizowanych w Zgierzu, ul. Parzęczewskiej 35 Pakiet IV – obejmuje zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków w Skierniewicach, ul. Kozietulskiego 30 Pakiet V – obejmuje zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków polegającą na wymianie opraw oświetleniowych na typu LED w budynkach w Łodzi, Skierniewicach i w Zgierzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet I : 52 000,00 zł, słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące złotych. Pakiet II: 130 000,00zł., słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych. Pakiet III: 33 000,00zł., słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych. Pakiet IV: 16 000,00zł., słownie: szesnaście tysięcy złotych. Pakiet V: 24 000,00zł., słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert: a/ dla pakietu I: 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100.), b/ dla pakietu II: 3 500 000,00 zł. (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100.), c/ dla pakietu III: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100.), d/ dla pakietu IV: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100.), e/ dla pakietu V: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100.), 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w ust. 5.1.2.3. niniejszej SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: • wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. • Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; d) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U.2019 r. poz. 1170) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach