Przetargi.pl
Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843.) zwanej dalej „ustawą Pzp”. III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót termomodernizacyjnych wraz z remontem schodów wejściowych głównych i bocznych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach, przy ulicy 11 Listopada 33. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą m.in. następujące prace: - dokończenie robót termomodernizacyjnych obejmujące: a) termoizolację ścian nadziemia poprzez wykonanie tynku elewacyjnego, b) przebudowę rozdzielni elektrycznej, c) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, d) wykonanie instalacji odgromowej, e) przeprowadzenie prac demontażowych, f) przebicie ścian, tynkowanie bruzd, malowanie ścian, g) wykonanie czynności kontrolno – pomiarowych, - remont wejścia głównego i bocznego do budynku, obejmujący: a) wykonanie tynków, b) wykonanie podestów i stopni schodów, c) wykonanie balustrad zewnętrznych, d) dostawę i montaż wycieraczek do obuwia, e) wykonanie daszków nad wejściem głównym i bocznym, f) wymianę zewnętrznej rozdzielni elektrycznej przy schodach bocznych, UWAGA: Zamawiają informuje, że w 2020 roku na obiekcie wykonany został remont dachu, polegający na wykonaniu nowego pokrycia dachu z blachy tytanowo – cynkowej, gr.0,6 mm wraz z wymianą rynien i rur spustowych. Wykonane roboty objęte są sześcioletnim okresem gwarancji. Wykonawca przystępujący do realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w trakcie realizacji robót do przestrzegania warunków określonych przez gwaranta i zabezpieczenia istniejącego pokrycia przed uszkodzeniem. Jednocześnie zamawiający wymaga wykonania robót polegających na remoncie istniejących kominów. Zakres robót remontowych obejmuje: • skucie i uzupełnienie tynków, • naprawę czap kominowych, • wykonanie warstwy zbrojnej (siatki) oraz tynku elewacyjnego w kolorze zbliżonym do koloru elewacji, Koszt wykonania w/w robót należy skalkulować w osobnej pozycji i ująć w koszcie oferty. Zdjęcia kominów stanowi załącznik nr 11 do siwz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Projekt budowlany (branża architektoniczna) - Załącznik nr 8A do siwz b) Projekt wykonawczy (branża architektoniczna) - Załącznik nr 8B do siwz c) Projekt budowlany (branża elektryczna) - Załącznik nr 8C do siwz d) Przedmiar robót (branża budowlana) - Załącznik nr 9A do siwz e) Przedmiar robót (branża budowlana - schody) - Załącznik nr 9B do siwz f) Przedmiar robót (branża elektryczna) - Załącznik nr 9C do siwz g) STWiOR - (branża architektoniczna) - Załącznik nr 10A do siwz h) STWiOR - (branża elektryczna) - Załącznik nr 10B do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Kosztorys ofertowy uproszczony. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach