Gmina Wodzierady ogłasza przetarg
- Adres: 98-105 Wodzierady, Wodzierady
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 677 33 22 , fax. 43 677 33 15
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wodzierady
Wodzierady 24
98-105 Wodzierady, woj. łódzkie
tel. 43 677 33 22, fax. 43 677 33 15
REGON: 73093455900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzierady.pl; bip.wodzierady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez Inżyniera Kontraktu, związane z zarządzaniem technicznym, administracyjnym i finansowym inwestycją polegającą na budowie budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II SIWZ i będzie obejmował m.in.: kompleksowe zarządzanie projektem, – wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa polskiego, w szczególności Prawa budowlanego, sporządzanie raportów, rozliczanie finansowe inwestycji, w tym rozliczenie z otrzymanego dofinansowania ze środków UE w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020, sporządzenie raportu z osiągnięcia wskaźnika ekologicznego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji współfinansującej kontrakt, osiągnięcie wskaźnika produktu: Liczba budynków uwzględniających standardy budynku pasywnego – 1 szt. – uzyskanie dla niego świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu o niskim zapotrzebowaniu na energię, niezbędną do ogrzania jednego metra kwadratowego powierzchni, podczas jednego sezonu grzewczego poniżej 12 kWh/(m2rok). osiągnięcie wskaźnika rezultatu bezpośredniego: szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (CI34) wartość docelowa 160,00 tony równoważnika (CO2)/rok. osiągnięcie wskaźnika horyzontalnego: Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – 1 szt. Działania Inżyniera kontraktu będą polegały ponadto na: nadzorze budowlanym nad inwestycją, doradztwie i wsparciu w zakresie przygotowania i opracowania harmonogramów planowanych zadań poszczególnych etapów inwestycji, bieżącej weryfikacji realizacji inwestycji, zapewnieniu kontroli nad przebiegiem inwestycji, co umożliwi rzetelne, obiektywne, w pełni przemyślane, profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie projektu, a także osiągnięcie zaplanowanych wskaźników produktu i rezultatu powiadamianiu o zagrożeniach i ryzykach oraz możliwościach ich zapobiegania, zarządzaniu ryzykiem, komunikowaniu się oraz zapewnieniu ścisłej współpracy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami, wykonawcami oraz instytucją zarządzającą, okresowym raportowaniu i rozliczeniu projektu zgodnie z umową o dofinansowanie przygotowaniu dokumentów na potrzeby wnioskodawcy i instytucji zarządzającej pomocy w rozliczeniu projektu i przygotowaniu do kontroli i po jego zakończeniu, realizowaniu zadań należących do inspektora nadzoru budowlanego, organizacji promocji projektu. 3. Zakres rzeczowy zadania, wobec którego będą świadczone usługi inżyniera kontraktu. Zakres robót budowlanych wchodzących w zakres zadania obejmuje wybudowanie budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej wraz z infrastrukturą techniczną i komunikacyjną, w tym: - instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, wentylacją mechaniczną, c.o., instalacją elektryczną i niskoprądową, instalacją fotowoltaiki, - infrastrukturą techniczną tj. kanalizacją sanitarną do istniejącej oczyszczalni ścieków, kanalizacją opadową do odparownika, instalacją elektryczną – wlz, wewnętrznym przyłączem wodociągu, odwiertami i instalacją pomp ciepła, komunikacją wewnętrzną na dz. nr 209/3 w Kwiatkowicach gm. Wodzierady. Projektowany obiekt składa się z dwóch części oddzielonych dylatacją: - budynek szkoły podstawowej i przedszkola, - budynek sali gimnastycznej z zapleczem szatniowym. Budynek szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach zostanie usytuowany na terenie istniejącej szkoły. Projektowany obiekt posiada kształt wynikający z układu funkcjonalnego budynków szkoły i sali gimnastycznej, jak również z najistotniejszych cech jakim powinny charakteryzować się budynki o niskim zapotrzebowaniu na energię tj. prostotę, brak skomplikowania konstrukcyjnego, orientację, w miarę możliwości południowo-północną. Celem projektu jest wykorzystanie wszystkich naturalnych sposobów pobierania i magazynowania potrzebnej energii do poprawnego – oszczędnego funkcjonowania obiektu. Budynek szkoły podstawowej zaprojektowano jako dwukondygnacyjny, budynek przedszkola – jednokondygnacyjny, sala gimnastyczna oraz jej zaplecze – to również budynki jednokondygnacyjne. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach 3 zadań inwestycyjnych: 1) „Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej” 2) „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kwiatkowicach i modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zalesiu” 3) „Instalacja OZE (Odnawialne Źródła Energii) w budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej”. Zamawiający informuje, że został już wyłoniony Wykonawca robót budowlanych na wszystkie 3 ww. zadania inwestycyjne. Z przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania przetargowego mającego na celu wyłonienie Wykonawcy na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wyłączony jest Nadzór inwestorki nad zadaniem p.n. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kwiatkowicach i modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zalesiu”, ponieważ taki nadzór inwestorski Zamawiający już posiada. Zamawiający wyjaśnia ponadto, że nadzór inwestorski nad budową ww. placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zalesiu również nie wchodzi w zakres powyższego przedmiotu zamówienia, ponieważ plac zabaw został już wybudowany i odebrany. 4. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji kontraktu obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedłoży w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 7. Harmonogram powinien być podzielony na pozycje w taki sposób aby obejmował cały zakres rzeczowy inwestycji od momentu rozpoczęcia robót objętych zamówieniem o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż podział na działy przedmiaru opublikowanego przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać wymogi Zamawiającego dotyczące możliwości prowadzenia robót w obiekcie czynnym. 8. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”
Dodano: 2024-07-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa budynku wielorodzinnego z częścią garażową z urządzeniami budowlanymi oraz rozbiórką budynku biurowego na terenie w Łodzi przy ul. Lubelskiej 9/11
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E
Dodano: 2023-10-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie
Dodano: 2023-09-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"
Dodano: 2022-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ujeździe”
Dodano: 2022-10-31 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2022-09-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2022-08-12 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego nr W087WW
Dodano: 2022-08-10