Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 232 13 82 , fax. 42 614 30 69
  • Data zamieszczenia: 2022-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 232 13 82, fax. 42 614 30 69
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, Góreckiej, Kocha, Poprzecznej, Świętokrzyskiej w Tuszynie”, obejmującego wykonanie na dz. o nr ewid.: 186, 279/1, 357, 101, 1, 200/1, 258, 75, 174/2, prac polegających na wykonaniu uzbrojenia terenu – sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi do granic działek w ul. Ks. Ściegiennego, ul. Cmentarnej oraz Poprzecznej w tym: - sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Poprzecznej,- odejść bocznych w ul. Poprzecznej,- sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ks. Ściegiennego (od ul. Poprzecznej do ul. Góreckiej),- odejść bocznych w ul. Ks. Ściegiennego (od ul. Poprzecznej do ul. Góreckiej),- sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Cmentarnej,- odejść bocznych w ul. Cmentarnej,- sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ks. Ściegiennego, - odejść bocznych w ul. Ks. Ściegiennego.Zestawienie ilościowe sieci kanalizacyjnych:Kanalizacja PVC fi 315 (454,13+1017,80) = 1471,93 mKanalizacja PVC fi 200 (48,76+23,8+587,77) = 660,33 mKanalizacja PVC fi 160 (137,25+354,85+131,05) = 623,15 mOgółem: 2755,41 mStudnie fi 425 – 6 szt.Studnie fi 1200 – 107 szt. Na trasie kanalizacji występują przewody elektryczne, telefoniczne, gazowe, wodociągowe oraz kanalizacja deszczowa.Odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych robotach sieciowych. Wartość netto robót budowlanych objętych nadzorem – 5.250.000,00 zł.Zadania i obowiązki Wykonawcy (zwanego także w treści Inspektorem Nadzoru):Do zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru należy koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją określonych wyżej zadań inwestycyjnych, a w szczególności: 1) pełny zakres czynności i uprawnień określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),2) reprezentowanie interesów inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,5) opiniowanie wniosków materiałowych (przekazanych przez Wykonawcę) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania,6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,7) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Tuszyn, a wykonawcą robót budowlanych,8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzenie tej obecności wpisem do dziennika budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej,9) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności , itp.10) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z próby szczelności kanałów i z innych niezbędnych czynności kontrolnych,11) udział w rozliczeniu merytorycznym i finansowym wykonanych robót,12) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy,13) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,14) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność zgodnie z zadeklarowaną ilością pobytów na budowie, jak również na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski, z potwierdzeniem wizyt wpisem do dziennika budowy, 15) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na prawidłowy i terminowy przebieg realizacji robót, 16) nadzorowanie robót koniecznych i dodatkowych wynikających z potrzeb realizacji budowy, 17) kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i bieżące informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu robót lub ewentualnym opóźnieniu, 18) bycie dyspozycyjnym na każde wezwanie Zamawiającego,19) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,20) sporządzenie inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron, 21) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą , to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych. Jeżeli jednak w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy w jego imieniu, zaś Inspektor Nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 24 godzin od daty dokonania tego wpisu,22) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę. Bez osobnego upoważnienia Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach,23) Inspektor Nadzoru nie ma prawa do podejmowania jakichkolwiek decyzji, z zastrzeżeniem ust.21 zd.3, mogących powodować zmianę wartości finansowej zadania,24) udział w posiedzeniach komisji powoływanych przez Zamawiającego,25) kontrola terminowości wykonywania robót,26) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych, 27) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad, 28) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,29) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy,30) współdziałanie z Zamawiającym w przygotowaniu do instytucji dofinansowujących inwestycję niezbędnych dokumentów i wniosków,31) nadzór nad wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności określone w umowie z Wykonawcą,32) udział w czynnościach przeglądu pogwarancyjnego oraz w rozpatrywaniu wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej z podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wykonawca składa dokument załączając na Platformie w zakładce „Oferty – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - Wadium do postępowania Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, Góreckiej, Kocha, Poprzecznej, Świętokrzyskiej w Tuszynie”Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.1.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:a) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonują należycie co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy kanalizacji sanitarnej o wartości łącznej nadzorowanych robót co najmniej 1.000.000,00 zł brutto.b) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dla realizacji zamówienia dysponują co najmniej jedną osobą spełniającą następujące wymagania:- posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymiw specjalności inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, i- posiadającą minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3 lata przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik budowy, lub kierownik robót lub inspektor nadzoru) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.W przypadku wykazania ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, Spółka cywilna) na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp, a takżew przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wykazania spełnienia ww. warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki sposób, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniali warunek doświadczenia w wykonywaniu zamówień, o którym mowa w warunku 1.4.Uwaga: w przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone na podstawie wzoru wg załącznika nr 8.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach