Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików”

GMINA DALIKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DALIKÓW
    Plac Powstańców 1
    99-205 Dalików, woj. łódzkie
    REGON: 730934401
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu prawa budowlanego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików” w części dotyczącej:Część nr 1 – Instalacje fotowoltaiczne 2. Inwestycja nad którą sprawowany ma być nadzór polega na wykonaniu dokumentacji projektowej i prac mających na celu dostawę, montaż i uruchomienie:Część 1 - Instalacje fotowoltaiczne: 1) 212 szt. instalacji fotowoltaicznych.Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.3. Szczegółowa dokumentacja dotycząca ww. inwestycji określająca zakres, sposoby realizacji i inne szczegóły znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a722084-ee6e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 4. W momencie ogłoszenia niniejszego postępowania podpisane zostały umowy na realizację dostaw w ramach zadania, dla którego prowadzony będzie nadzór. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, w tym obowiązki inspektora nadzoru określa Projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu prawa budowlanego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików” w części dotyczącej:Część nr 2 – Pompy ciepła 2. Inwestycja nad którą sprawowany ma być nadzór polega na wykonaniu dokumentacji projektowej i prac mających na celu dostawę, montaż i uruchomienie:Część 2 – Pompy ciepła: 1) 84 szt. instalacji pomp ciepła.Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.3. Szczegółowa dokumentacja dotycząca ww. inwestycji określająca zakres, sposoby realizacji i inne szczegóły znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a722084-ee6e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 4. W momencie ogłoszenia niniejszego postępowania podpisane zostały umowy na realizację dostaw w ramach zadania, dla którego prowadzony będzie nadzór. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, w tym obowiązki inspektora nadzoru określa Projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu prawa budowlanego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików” w części dotyczącej:Część nr 3 – Kotły na biomasę 2. Inwestycja nad którą sprawowany ma być nadzór polega na wykonaniu dokumentacji projektowej i prac mających na celu dostawę, montaż i uruchomienie:Część 3 – Kotły na biomasę: 1) 22 szt. kotłów na biomasę - pellet.Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.3. Szczegółowa dokumentacja dotycząca ww. inwestycji określająca zakres, sposoby realizacji i inne szczegóły znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a722084-ee6e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 4. W momencie ogłoszenia niniejszego postępowania podpisane zostały umowy na realizację dostaw w ramach zadania, dla którego prowadzony będzie nadzór. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, w tym obowiązki inspektora nadzoru określa Projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:nr 79 9263 0000 3020 4769 2003 0005tytułem: „Inspektor nadzoru - OZE – 271.12.20234. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.6. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Odwzorowanie cyfrowe dokumentu papierowego podpisane kwalifikowanym podpisem przez wystawcę jest na prawach oryginału.9. Zamawiający przyjmie dokument wadium zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020, poz.2452).10. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie.11. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie.12. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.4. zdolności technicznej lub zawodowejCZĘŚĆ I - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików” – Instalacje fotowoltaiczne- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją polegającą na dostawie, montażu i uruchomieniu min. 50 instalacji fotowoltaicznych.Zamówienie mogło być realizowane zarówno w formule dostaw jak i robót budowlanych. Zamówienie mogło być realizowane na podstawie jednego lub wielu zleceń.- Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim do realizacji zamówienia potencjałem kadrowym. W tym celu musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia.Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą:a) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznejlub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz.U. z 2023r., poz. 682) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz.334)Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót w/w specjalności przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż.CZĘŚĆ II - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików” – Pompy ciepła- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją polegającą na dostawie, montażu i uruchomieniu min. 20 pomp ciepła.Zamówienie mogło być realizowane zarówno w formule dostaw jak i robót budowlanych. Zamówienie mogło być realizowane na podstawie jednego lub wielu zleceń.- Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim do realizacji zamówienia potencjałem kadrowym. W tym celu musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia.Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą:a) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej;b) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznejlub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz.U. z 2023r., poz. 682) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz.334)Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót w/w specjalności przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż.CZĘŚĆ III - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików” – Kotły na biomasę- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją polegającą na dostawie, montażu i uruchomieniu min. 10 kotłów na biomasę.Zamówienie mogło być realizowane zarówno w formule dostaw jak i robót budowlanych. Zamówienie mogło być realizowane na podstawie jednego lub wielu zleceń.- Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim do realizacji zamówienia potencjałem kadrowym. W tym celu musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia.Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą:a) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej;lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz.U. z 2023r., poz. 682) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz.334)1.2.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W nawiązaniu do powyższego istnieje możliwość realizacji zamówienia dla różnych części przy udziel tych samych osób pod warunkiem posiadania przez nie odpowiednich kwalifikacji oraz spełnienia zadeklarowanych w ofercie warunków, w tym liczby pobytów w każdej lokalizacji instalacji.1.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach