Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego położonego w Toruniu przy ul. Szosa chełmińska 28

Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6500044 w.149, 123 , fax. 056 6500333
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
    Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 55
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6500044 w.149, 123, fax. 056 6500333
    REGON: 00004456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impib.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego położonego w Toruniu przy ul. Szosa chełmińska 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane opisane w a) dokumentacji projektowej obejmującej: - projekt budowlany zatwierdzony decyzją Prezydenta Miasta Torunia nr WAiB-III/KT-7353/808/808/08; 134/98 z dnia 24.10.2008r udzielającej pozwolenia na budowę, - przedmiar robót, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej przy zachowaniu należytej staranności. Wykonawca powinien wykonać wszystkie prace łącznie z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. W zakres robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności: 1) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą elewacyjną i kolorystyką, 2) wykonanie ocieplenia stropodachu wentylowanego nad główną częścią administracyjno - biurową budynku zgodnie z opisem w projekcie budowlanym metod i użyciu materiału izolacyjnego, 3) wykonanie ocieplenia stropodachu ( pełnego niewentylowanego) nad klatką schodową i parterową częścią wejściową do budynku, 4) wymiana okien drewnianych piwnicznych na okna z PVC, 5) wymiana okien drewnianych na X kondygnacji na okna z PVC, 6) przełożenie przewodów uziemiających uziemiających odgromowych, 7) demontaż starych i ponowny montaż nowych rur spustowych, 8) wymiana wszystkich dotychczasowych attykowych obróbek blacharskich, 9) wymiana rynien i rur spustowych na PVC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium - w kwocie 25 000 PLN. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w : a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: PL15109015060000000050020189 Bank Zachodni WBK I Oddział w Toruniu, ul. Krasińskiego 2, przy czym decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dokument stanowiący potwierdzenie wniesienia wadium, w tym przelew, należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy oraz spełniający wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami), tj. a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - posiadać wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich powinien posiadać wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a co najmniej jeden z takich wykonawców powinien potwierdzić takim wpisem lub zaświadczeniem prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na wybudowaniu lub przebudowaniu budynku o wysokości powyżej 12 m obejmującym jego ocieplenie lub przeprowadzili dwie termomodernizacje takiego budynku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten spełnić muszą wykonawcy łącznie, - dysponować osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależących do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: kierownik budowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunek ten muszą spełnić łącznie, przy czym Zamawiający dopuszcza przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 p.z.p. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 1 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ,muszą spełnić łącznie ten warunek. d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcą może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienie albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dokument pełnomocnictwa musi wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz musi być przez nich podpisany. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ocena spełniania tych wymagań odbędzie się na zasadzie: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.1. formularz oferty (zał. nr 1 SIWZ) oraz z wymienione poniżej dokumenty: 1.2. oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. z. p. - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1.2.- 1.9. 1.10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.4, 1.6, 1.7, 1.9 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1.8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony z zachowaniem wyżej określonych terminów wystawienia dokumentów. 1.11. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a polegających na wybudowaniu lub przebudowaniu budynku o wysokości powyżej 12 m obejmującym jego ocieplenie lub przeprowadzeniu termomodernizacji takiego budynku, z podaniem ich wartości oraz daty(roku) i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje) . 1.12. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do wykazu należy dołączyć aktualne tj. ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych. 1.13. aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 mln. PLN Dokumenty wymienione w pkt 1.11 i 1.12. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie., zaś wymóg z pkt 1.13. spełniają łącznie. W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób innych podmiotów wykonawca składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 p.z.p. 1.14. pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, a upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z ofertą. A nadto: 1.15. .wypełniony kosztorys nakładczy (przedmiar robót) stanowiący integralną część siwz, 1.16. wypełniony harmonogram wykonania robót, 1.17. dokument potwierdzający wniesienie wadium 2. Dokumenty, winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i posiadać podpis osoby uprawnionej bądź upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Oferta, dokumenty i oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej. Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.impib.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach