Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO - ARCHIWUM AGENCJI NIERU-CHOMOŚCI ROLNYCH ODDZIAŁ TERENOWY W BYDGOSZCZY - Etap II - docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku archiwum ANR OT Bydgoszcz, znajdującym się w miejscowości Kusowo (86-022), przy ul. Osiedlowej 11

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 525 08 01 , fax. 52 525 08 30
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 525 08 01, fax. 52 525 08 30
    REGON: 01034470800632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO - ARCHIWUM AGENCJI NIERU-CHOMOŚCI ROLNYCH ODDZIAŁ TERENOWY W BYDGOSZCZY - Etap II - docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku archiwum ANR OT Bydgoszcz, znajdującym się w miejscowości Kusowo (86-022), przy ul. Osiedlowej 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO - ARCHIWUM AGENCJI NIERU-CHOMOŚCI ROLNYCH ODDZIAŁ TERENOWY W BYDGOSZCZY Etap II - docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu wraz z robo-tami towarzyszącymi w budynku archiwum ANR OT Bydgoszcz, znajdującym się w miej-scowości Kusowo (86-022), przy ul. Osiedlowej 11. Zadanie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz projektem budowlano-wykonawczym wraz z erratą. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE: Przedmiotowe zadanie nie obejmuje prac, związanych z naprawą pokrycia dachowego oraz pokrycia dachu papą termozgrzewalną, które stanowiły I etap przedmiotowej procedury (wyłączeniu podlegają zatem punkty: 2 oraz 3.5.2-3.5.6 przedmiaru robót errata) Szczegółowy zakres robót został opisany w STWiOR. Zakres ogólny prac obejmuje m.in.: - odbicie spękanego tynku ścian zewnętrznych oraz betonowego cokołu budynku, - usunięcie azbestowego daszku nad wejściem do kotłowni, - malowanie i tynkowanie kominów w kolorze elewacji, - wymianę balustrad tarasu wraz z jednokrotnym kryciem tarasu nawierzchniową papą termo-zgrzewalną na typu PYE PV 250 S52, - wymianę obróbek blacharskich w zakresie parapetów zewnętrznych - odkopanie ścian fundamentowych budynku, - wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzek i ścian fundamentowych piwnic przedmiotowego budynku, - wykonanie posadzki części pomieszczeń piwnicznych, tynkowanie pomieszczeń piwnicznych wraz z malowaniem, - naprawę tynków w miejscach odparzeń i zagrzybień, a następnie docieplenie ścian zewnętrznych i cokołu budynku metodą lekką-mokrą, w pasie z wełny mineralnej, tynkowanie i malowanie ścian zewnętrznych, obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi, - wymianę podokienników na nowe z blachy stalowej powlekanej, - częściową wymianę stolarki drzwiowej - wymiana drzwi zewnętrznych oraz wewnętrznych, - remont schodów zewnętrznych, - wymianę gruntu w pasie odsłoniętych ścian fundamentowych, wykonanie opasek z kamienia płukanego wraz z obrzeżami wokół budynku, - wymianę nawierzchni chodników wokół budynku na wykonane z kostki polbrukowej na podsypce piaskowo-cementowej. Planowane roboty remontowe budynku mają na celu likwidację wad technologicznych budynku (przecieki posadzek i ścian fundamentowych w piwnicach budynku) i stolarki zewnętrznej, dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów dotyczących izolacyjności cieplnej przegród zewnętrznych (co jednocześnie zmniejszy zużycie energii cieplnej potrzebnej do użytkowania budynku zgodnie z jego przeznaczeniem) oraz poprawę stanu technicznego i estetyki obiektu. Planowane roboty remontowe nie naruszają istniejącego układu konstrukcyjnego budynku. Wprowadza się jedynie zmiany w wyglądzie elewacji, w zakresie grubości ścian ponad cokołem przyziemia, elementów wykończeniowych i kolorystyki. Istotne informacje dla wykonania zamówienia: - prace remontowe będą wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę, - wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i przygotowania kompletu niezbędnych do tego celu dokumentów, - szczegółowe informacje dotyczące zakresu i sposobu wykonania remontu zawarto w projekcie, erracie oraz STWiOR, - przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej - z przedmiaru robót należy wyłączyć prace związane z naprawą dachu ( tj. poz. 2, pkt 3.5.2-3.5.6 przedmiaru robót errata) - rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu (zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy niemożna było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac). - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie Zamawiający uzna że Wykonawca wykona zadanie samodzielnie. - W przypadku gdy Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Zamawiający, zgodnie z art. 36b.1 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda podania przez Wykonawcę nazwy podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.600,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BY.SOP.016.14.4.2015.MB. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 - kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje je-go bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji w ramach zaoferowanej ceny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach