Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Brzeskiego z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii” – Zespół Szkół Specjalnych – Etap I – ocieplenie elewacji , wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzeg-powiat.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Brzeskiego z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii” – Zespół Szkół Specjalnych – Etap I – ocieplenie elewacji , wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu przy ul. Mossora 4, na działce nr 676, obręb: Centrum, jed. ewid. Brzeg. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1) ocieplenia ścian budynku metodę lekką- mokrą z tynkiem cienkowarstwowym silikonowym. Izolacja termiczna 15 cm styropianu , 2) remont elewacji, wraz z wykonaniem nowej kolorystyki, 3) ocieplenie ścian budynku w części cokołowej metodę lekką-mokrą z tynkiem mozaikowym o granulacji 1,5mm 4) montaż daszków nad wejściami ze szkła hartowanego na konstrukcji stalowej ocynkowanej , malowanej proszkowo (alternat. ze stali nierdzewnej). - wg detalu. 5) wymiana drzwi zewnętrznych i częściowo naświetli na 2 klatkach schodowych 6) malowanie krat 7) montaż rolet zewnętrznych- 3 kpl 8) montaż piłkochwytu 9) rozebranie składu opału 3. Uwagi i informacje dodatkowe 1) Realizacja niniejszego zadania odbywać się będzie na podstawie dokumentacji technicznej pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Brzeskiego z wykorzystaniem OZE.” Zespół Szkól Specjalnych ,ul. Mossora 4, 49-300 Brzeg autorstwa MP -Projekt , Dąbrówka 13A, 42-110 Popów. 2) Powyższa dokumentacja objęta jest pozwoleniem budowlanym – Decyzja nr 514/16, wydanym przez Starostę Powiatu Brzeskiego dnia 15.09.2016 r. 3) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie przygotowywania oferty. 4) Załączony przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym i należy go odczytywać w powiązaniu z SIWZ oraz dokumentacją techniczną. 5) Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie i uwzględnił roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonej dokumentacji projektowej oraz zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy, w tym doszacowanie ostatecznego wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca musi mieć na uwadze to, iż budynek, na terenie którego będzie prowadzona inwestycja, jest obiektem użyteczności publicznej, przez co Wykonawca będzie zobligowany zorganizować roboty budowlane w taki sposób, aby nie zakłócać działalności obiektu i bezpieczeństwa przebywających na terenie osób. W związku z powyższym Wykonawca uzgodni z Zamawiającym oraz dyrektorem szkoły sposób i godziny prowadzenia robót. 7) Zakres robót budowlanych, opisany w punkcie 2., Wykonawca wykona z własnych materiałów. Ponadto ponosi on odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i ulokowanie. 8) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9) Obiekt musi zostać wykonany w zakresie umożliwiającym oddanie go do użytkowania po realizacji zadania. 10) Wykonawca przedłoży Inspektorowi nadzoru, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię karty przekazania odpadów przekazanych do unieszkodliwienia, przed podpisaniem protokołu końcowego. 11) Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania uzgodnionego z Zamawiającym oraz kosztorysu ofertowego. 12) Wykonawca zobowiązany jest do powołania kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 13) Jeżeli w niniejszej SIWZ, wszelkiej dokumentacji, przedmiarze robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, należy do Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. poz. 290 z 2016); 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 108, poz. 953, z późn. zm.) 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. – w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, nr 47, poz. 401) 4) Wszelkimi obowiązującymi regulacjami prawnymi odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia aktualnymi na dzień wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie postawił żadnego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach