Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków szpitala NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7213987 , fax. 075 7213906
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
    ul. Zawidowska 4 4
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7213987, fax. 075 7213906
    REGON: 23119002000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego będąca własnością samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków szpitala NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków szpitala NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. Zadanie finansowane jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.Zakres prac obejmuje min.: a) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynków styropianem wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej i kolorystyki elewacji metodą lekko-mokrą, wraz z montażem narożników systemowych ościeży oraz montażem listew cokołowych; b) wymianę i uzupełnienie stolarki okiennej warz z parapetami; c) likwidację naświetli z luksferów; d) częściowe przemurowanie okien i zamurowanie powierzchni po likwidacji lukserów; e) wykonanie ocieplenia stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej; f) wykonanie ocieplenia stropodachów pełnych płytami z wełny mineralnej na powierzchni istniejącej z wykończeniem papą termozgrzewalną; g) demontaż elementów elewacyjnych ( min. instalacji odgromowej, orynnowania, obróbek blacharskich itp. ) na czas wykonywania robót wymienionych w punktach a-e oraz ponowne ich zamontowanie z uwzględnieniem wymiany części na nowe; h) wykonanie innych prac wynikających z technologii zastosowanego systemu dociepleń - a nie ujętych w przedmiarze robót. Zamawiający informuje, że przedstawiono zakres prac i uszczegółowiono wymagania materiałowe w zał. nr i 1 2 do części IV siwz;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 60.000,00 zł PLN.Wadium może być wnoszone w następujących formach: -Pieniądzu, -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -Gwarancjach bankowych, -Gwarancjach ubezpieczeniowych, -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. -Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 15.1.1. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 57 1440 1101 0000 0000 0783 w Nordea Bank. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium: termomodernizacja . Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań Śl. sekretariat prezesa zarządu - parter. Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej wyżej, wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: Nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, Kwotę gwarancji lub poręczenia, Termin ważności wadium, Zobowiązanie gwaranta poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. takie, których przedmiotem było wykonanie termomodernizacji obiektów, przy czym łączna powierzchnia ocieplanych ścian wyniosła min. 3.000 m2, a wartości ogólna wykonanych robót była nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł; b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia oraz odpowiednią ilością pracowników w tym minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, który posiada minimum pięcioletnie doświadczenie przy wykonywaniu robót polegających na termomodernizacji; - 20 pracownikami z których każdy winien legitymować się minimum rocznym doświadczeniem przy wykonywaniu robót polegających na termomodernizacji, a minimum 10 ze wskazanej liczy pracowników winno legitymować się odbyciem szkolenia z wykonywania przyjętego przez Wykonawcę systemu dociepleń; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o równowartości 300.000,00 zł (Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN wg średniego kursu ogłoszonego przez NBP na dzień otwarcia ofert); b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5. Potwierdzą ( w karcie technicznej ) że oferowane roboty budowlane w zakresie systemu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego (określonym w części IV. Przedmiot zamówienia i dokumentacji projektowej), tj.: a) Materiały użyte do termomodernizacji muszą stanowić kompletny system i być dopuszczone do stosowania; b) System powinien posiadać minimum następujące parametry : być niepodatny na rozwój glonów i grzybów; być oparty na warstwie zbrojącej z siatką o gramaturze nie mniejszej niż 160-165 g/m2, posiadać wyprawę z cienkowarstwowego tynku silikonowego o współczynniku wchłaniania wody : w < 0,2 kg/(m2 . h 0,5 ) wg DIN 52617 oraz mieć podwyższoną odporność na zabrudzenia - wskazane właściwości muszą wynikać z karty technicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 9.1.1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz Dokument 2. 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.5. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - wzór: Dokument 3. 9.1.6. Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te roboty. 9.1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy - wzór: Dokument 4. 9.1.8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.7. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.1.9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności we wskazanej wysokości. 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1.2, 9.1.3., 9.1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu -ów, o których mowa w pkt 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 9.2.. 9.4. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 9.4.1. Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 9.4.2. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia. 9.4.3. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 9.5. W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 9.5.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 1 - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.5.2. Oświadczenie z art. 22 ust. 2 i 3 Ustawy - wzór: Dokument 2 - podpisane przez Pełnomocnika. 9.5.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.5.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.5.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.5.6. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - wzór: Dokument 3 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika. 9.5.7. Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te roboty na podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał. 9.5.8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - podmiot (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy - wzór: Dokument 4 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika. 9.5.9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.5.8. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.5.10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca - podmiot (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wartość potencjału podmiotów występujących wspólnie będzie sumowana). 9.5.11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca - podmiot (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej kwocie (wartość potencjału podmiotów występujących wspólnie będzie sumowana). 9.6. W celu potwierdzenia, że oferowany system termomodernizacji odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów a) Aprobaty technicznej lub Europejskiej Aprobaty Technicznej (ETA); b) karty technicznej oferowanego systemu termomodernizacji wystawionej przez jej producenta; c) certyfikatu zgodności lub certyfikatu zakładowej kontroli produkcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach