Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków oświatowych: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Oławie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jelczu - Laskowicach ETAP III modernizacja instalacji C.O

Starostwo Powiatowe w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3011522 , fax. 71 3011562
  • Data zamieszczenia: 2012-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oławie
    ul. 3 Maja 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3011522, fax. 71 3011562
    REGON: 93195091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków oświatowych: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Oławie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jelczu - Laskowicach ETAP III modernizacja instalacji C.O
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie etapu III termomodernizacji budynków oświatowych, w zakresie: a. dla Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Oławie, ul. Kutrowskiego 31 -modernizacja instalacji C.O., w tym: 1. demontaż instalacji 2. wykonanie kanałów 3. wykonanie instalacji wewnętrznych 4. wykonanie węzła cieplnego b. dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jelczu - Laskowicach, ul. Techników 26 - modernizacja instalacji C.O., w tym: 1. demontaż instalacji 2. wykonanie kanałów 3. wykonanie instalacji wewnętrznych 4. wykonanie węzła cieplnego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, kosztorysie ślepym, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia równolegle na obu obiektach szkolnych. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane zostaną w terminach określonych w Dziale 8 SIWZ. 4. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 5. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania. 6. W związku z wykonywaniem robót w obiekcie szkolnym harmonogram robót powinien być dostosowany do okresów prowadzonych w szkole zajęć. Zakończenie roku szkolnego 2011/2012 - 29 czerwiec. Rozpoczęcie roku szkolnego 2012/2013 - 3 września. 7. Roboty powinny być zakończone do końca sierpnia 2012 roku. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) - Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława Bank Spółdzielczy w Oławie 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091 z dopiskiem: Termomodernizacja budynków oświatowych: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Oławie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jelczu - Laskowicach ETAP III Modernizacja C.O. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w pok.407 TERMIN WNIESIENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZU: najpóźniej do dnia 26 czerwca 2012 roku do godz. 10.00 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.olawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach