Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Ropczyce

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Ropczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn: Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Ropczyce składające się z trzech części: część I - termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Gnojnicy Dolnej i Gnojnicy Woli oraz przebudowa dachu na bud. A Zespołu Szkół w Gnojnicy Dolnej, część II - termomodernizacja budynków Przedszkola nr 2 w Ropczycach i Zespołu Szkół w Małej, część III - termomodernizacja budynków Zespołu Szkół nr 4 w Ropczycach i Przedszkola nr 1 w Ropczycach: 2. W ramach zamówienia należy wykonać: a/ ocieplenie w bezspoinowym systemie ścian zewnętrznych styropianem o łącznej powierzchni część I - 1 560,15 m2 , część II - 2005,36 m2 , część III - 2177,45m2, b/ ułożenie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akrylowego (1,5 mm baranek) z dodatkiem środka grzybobójczego i glonobójczego, c/ ocieplenie stropów i stropodachów wełną mineralną metoda wdmuchiwania (granulatu), d/ ocieplenie kominów styropianem, e/ wymiana obróbek blacharskich dachów, daszków, rynien, rur spustowych z czyszczakami, parapetów podokiennych, wywietrzaków dachowych i kratek wentylacyjnych, f/ wymiana drzwi zewnętrznych i stolarki okiennej, g/ demontaż i montaż instalacji odgromowej, h/ remont instalacji c.o. płukanie, wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych, regulacja instalacji, i/ wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów, j/ przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót. 3. Dodatkowo w ramach części I zamówienia należy wykonać: 3.1 Przebudowę dachu na budynku A w Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej, 3.2 Malowanie dachu na budynku B w Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej, 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowanymi projektami budowlanymi, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami), wprowadzone do obrotu zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 Nr 92 poz. 881 ze zmianami). 7. Przy ocieplaniu ścian budynków realizowanym w ramach niniejszego zamówienia należy zastosować materiały wg jednego z kompletnych systemów izolacji cieplnej określonego aprobatą techniczną ITB. Niedopuszczalne jest mieszanie poszczególnych składników różnych systemów izolacji cieplnej między sobą. W ofercie należy podać nazwę systemu jaki zostanie zastosowany. Roboty ociepleniowe winny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w: Instrukcja ITB nr 447/2009 Złożone systemy izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynków ETICS. Zasady projektowania i wykonania. 8. Dopuszcza się stosowanie przy realizacji materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9.Część I zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji: budynku A i B Zespołu Szkół. w Gnojnicy Dolnej Nr 268 zlokalizowanego na dz. nr. ew. 3032/1 w Gnojnicy w tym: ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia stropu wełną, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, usprawnienie instalacji c.o., wymiany obróbek blacharskich, demontażu i montażu instalacji odgromowej, ponadto na budynku B montaż kolektorów słonecznych i malowanie dachu, a także przebudowę dachu na budynku A wraz z pokryciem, oraz budynku Zespołu Szkół w Gnojnicy Woli Nr 424 zlokalizowanego na dz. nr. ew. 2392/1 i 2399/2 w Gnojnicy w tym: ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia stropodachu wełną, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, usprawnienie instalacji c.o., wymiany obróbek blacharskich, demontażu i montażu instalacji odgromowej. 10.Część II zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji: budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Armii Krajowej 6 w Ropczycach zlokalizowanego na dz. nr. ewid. 2351/8 w Ropczycach w tym: ocieplenia ścian zewnętrznych, ociepleniu stropodachu wełną mineralną, wymiany stolarki drzwiowej, usprawnienie instalacji, wymiany obróbek blacharskich, demontażu i montażu obróbek blacharskich, oraz budynku Zespołu Szkół w Małej Nr 35 zlokalizowanego na dz. nr.810/2 w Małej w tym: ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia stropu i stropodachu wełną, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, usprawnienie instalacji c.o., wymiany obróbek blacharskich, demontażu i montażu instalacji odgromowej. 11. Część III zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji: budynku Zespołu Szkół Nr 4 przy ul. 3-go Maja 424 zlokalizowanego na dz. nr. 2017 w Ropczycach w tym ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia stropodachu wełną mineralną, wymiany stolarki drzwiowej, usprawnienia instalacji c.o., wymiany obróbek blacharskich, demontażu i montażu instalacji odgromowej oraz budynku Przedszkola nr 1 przy ul. Wyszyńskiego 18 w Ropczycach zlokalizowanego na działce nr. ewid. 862/1 w Ropczycach w tym ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia stropodachu wentylowanego wełną mineralną, niewentylowanego płytami styropianowymi, wymiany stolarki drzwiowej, usprawnienie instalacji c.o., wymiany obróbek blacharskich, demontaż i montaż instalacji odgromowej. 12.Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia robót budowlanych w sposób nie kolidujący z pracą placówek szkolnych przez cały okres realizacji. Wykonawca ma obowiązek realizować zamówienie w koordynacji z Wykonawcą zadania pn. Budowa sali gimnastycznej i przedszkola przy Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej. 13. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru dla każdej z części zamówienia. UWAGA! Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy III. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie części I, II lub III zamówienia. Częściami zamówień, na które należy składać oferty, są poszczególne części zamówienia wymienione w Rozdziale II ust.9,10,11 SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane max 2 części zamówienia określone w Rozdziale II ust. 9,10,11 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości po 18 000,00 zł za każdą z oferowanych do wykonania część zamówienia. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium (na każdą z oferowanych części zamówienia) w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty, złożonym w odrębnym opakowaniu. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach ze wskazaniem której części zamówienia dotyczy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) Kwotę gwarancji, d) Termin ważności gwarancji, e) Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. f) Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. g) Gwarancja winna być nieodwołalna i bez warunkowa. h) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach