Przetargi.pl
Techniczna obsługa stała w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków w Oleśnicy, polegająca na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10.000 zł. netto.

Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3980911 , fax. 071 3980912
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 13 13
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3980911, fax. 071 3980912
    REGON: 93102216200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zbk.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Techniczna obsługa stała w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków w Oleśnicy, polegająca na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10.000 zł. netto.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Techniczna obsługa stała świadczona będzie: ( załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ). a). w budynkach mieszkalnych i usługowych zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy, tj. w 48 budynkach mieszkalnych i 20 budynkach użytkowych, w których łącznie znajduje się 338 lokali mieszkalnych i 93 lokali użytkowych, b). w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych, tj. w 1643 lokalach mieszkalnych i 91 lokalach użytkowych, c). na terenach zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy - na zewnątrz budynków , o łącznej powierzchni 185829 m2. 3.3. Przez roboty ogólnobudowlane rozumie się m. innymi : roboty murarsko - tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne. 3.4. Przez roboty instalacyjne rozumie się : roboty wod - kan, c.o., gazowe i elektryczne. 3.5. Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe, dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, a wymagające natychmiastowej naprawy. 3.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stawka roboczogodziny wraz ze skladnikami cenotwórczymi do kosztorysowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1. Wypełniony załącznik nr 1 do specyfikacji zawierający: 8.1.1. dane wykonawcy, stawkę roboczo - godziny wraz ze składnikami cenotwórczymi do kosztorysowania na roboty budowlane i instalacyjne ( jedna stawka) wraz z robotami awaryjnym z uwzględnieniem kosztu dojazdu do miejsca wystąpienia awarii oraz termin realizacji zadania, 8.1.2. oświadczenie ( zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy), że wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.2. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, oświadczenie podpisują wszystkie osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców, przy czym zależność lub dominacja w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 2002 r. Nr 49 , poz. 447 ) nie dotyczy wzajemnych stosunków pomiędzy podmiotami składającymi wspólnie ofertę. 8.4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 200 000 PLN. 8.6. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia ( tj. zatrudnia w każdej z branży : budowlanej, instalacyjnej dot. wod-kan, gazu, c.o. i instalacji elektrycznej co najmniej ogółem ośmiu pracowników ) - załącznik nr 2 do specyfikacji. 8.7. Oświadczenie, że użyte materiały do robót budowlanych posiadają niezbędne atesty i dopuszczone są do stosowania w budownictwie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zbk.olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach