Przetargi.pl
Budowa szybu windowego zewnętrznego na istniejącym fundamencie z zadaszeniem wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława

Starostwo Powiatowe w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3011522 , fax. 071 3011562
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oławie
    ul. 3 Maja 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3011522, fax. 071 3011562
    REGON: 93195091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szybu windowego zewnętrznego na istniejącym fundamencie z zadaszeniem wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego zewnętrznego na istniejącym fundamencie z zadaszeniem wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: - dźwig - hydrauliczny, - udźwig - 630 kg, - prędkość 0,52 - 0,62 m/s, - wysokość podnoszenia 11,35 m, - drzwi szybowe teleskopowe 2AT - 900 x 2000- stal nierdzewna, INOX, - ilość przystanków - 5, - podszybie min 1100 mm, - awaryjny zjazd przy zaniku napięcia z otwarciem drzwi, - sterowanie zbiorcze dół, - piętrowskazywacz na przystanku podstawowym, - na pozostałych piętrach strzałki na przystankach, - informacja głosowa, - dwustronna łączność bezpieczeństwa, - agregat 11 kW -V- 0,62 m/s- Soft-Stop, - okablowanie w szybie, system komunikacji. Kabina przeszklona (panele ścienne): - nieprzelotowa o wymiarach 1100 x 1400 x 2170 mm, - dwie ściany szkło bezpieczne, - struktura kabiny- stal nierdzewna INOX, poręcz śr. 30 mm nierdzewna, panel sterowania na całej wysokości z blachy nierdzewnej, lustro ściana tylna, podłoga guma szara lub czarna, - drzwi kabinowe teleskopowe 2AT - 900 x 2000 - stal nierdzewna, - panel przystosowany dla osób niepełnosprawnych z alfabetem Brailea, - panel na całej wysokości kabiny wykonany ze stali nierdzewnej, Maszynownia dolna - pomieszczenie istniejące o wymiarach szer. x głęb. x wys./ 3930 x 2660 x 2080 mm. Prace wykonane - istniejące na obiekcie: - fundament podszybia do ewentualnej adaptacji, - wykute 5 otworów drzwiowych na każdym przystanku (obecnie zabudowane płytami gipsowymi), - wykonane kanały pomiędzy maszynownią i podszybiem (szybem dźwigu). Zakres zamówienia obejmuje: 1.Adaptację maszynowni, 2.Adaptację podszybia i otworów przystankowych na poziomach przystanków windy, 3.Konstrukcję i montaż szybu windowego, w tym wykonanie daszku i ścianki bocznej po prawej stronie wejścia do budynku wraz z orynnowaniem, 4.Dostawę i montaż dźwigu Q-630, 5.Roboty elektryczne: 5.1 Oświetlenie szybu i maszynownia, 5.2 Instalacja zasilająca dźwig osobowy. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej i kompletnej windy, 2. Opracowania dokumentacji techniczno - montażowej i rejestracyjnej dla windy i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, 3. Uruchomienia, testowania i zaprogramowania windy wg zaleceń Inwestora, 4. Wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych windy w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta, 5. Świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera załączona do SIWZ dokumentacja projektowa budowy szybu windowego zewnętrznego przy wejściu głównym budynku Starostwa Powiatowego w Oławie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium o wartości: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności z zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5) dysponują odpowiednimi środkami i sprzętem do budowy szybu windowego zewnętrznego. 6) posiadają aktualne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz osób przewidzianych do kierowania realizacją niniejszego zamówienia z udokumentowaniem posiadanych uprawnień wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind (wg zał. Nr 4 do SIWZ) 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie szybów windowych zewnętrznych wraz z dostawą i montażem wind (osobowych lub dla potrzeb osób niepełnosprawnych) w ciągu ostatnich 5 lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, z załączeniem dokumentów- referencji z co najmniej 5 inwestycji. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem dat i miejsca wykonywania oraz dołączone dokumenty ( np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Aktualne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starostwo.olawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach