Izba Skarbowa we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24,26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
REGON: 00102086100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego położonym przy ul. Uczniowskiej 21 w Wałbrzychu. W tym m. in. remont rozdzielni, instalacji gniazdek wtykowych i oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Projekt budowlany i wykonawczy pn. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu (załączniki nr 1 i 2 do SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy. Dobrane przez projektanta materiały i technologie Zamawiający traktuje, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności od wskazanych przez projektanta oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, minimum jedną osobę, która będzie realizować czynności związane z faktyczną realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia będącego przedmiotem zamówień, przez cały okres realizacji zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób, które będą realizować przedmiot umowy oraz oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia minimum jednej osoby wskazanej w wykazie na podstawie umowy o pracę. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do wglądu umowę o pracę lub inny dokument poświadczający zatrudnienie. Sankcje z tytułu nie wykonania tego warunku opisano w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Izby Skarbowej we Wrocławiu: NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu Nr 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000 Informacja dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - nazwa banku Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu, - kod BIC: NBPLPLPW, - numer rachunku w standardzie IBAN: PL 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000, Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego: ul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocław, II piętro - pok. nr 234 Samodzielny Oddział Rachunkowości Budżetowej. Wykonawca musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wpłaty wadium w formie pieniądza kopię dowodu wykonanej operacji należy załączyć do oferty. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka określona w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. Zwrot i ewentualna utrata wadium nastąpi w trybie przewidzianym art. 46 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa systemu kontroli dostępu w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1
Dodano: 2016-06-08 - Remont mieszkania w m. Szczepów 3b/1, Gmina Żukowice
Dodano: 2016-06-08 - Rozbudowa monitoringu miasta Strzegomia - etap II
Dodano: 2016-04-14 - WYKONANIE ROBÓT ELEKTRYCZNYCH I TELETECHNICZNYCH W ZAKRESIE WYKONANIA SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU (SSWiN) W 3 BUDYNKACH W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21233, 21231, 21254 Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE
Dodano: 2016-01-15 - ROZBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ OBIEKTU BIATHLONU ZIMOWEGO I LETNIEGO NA JAMROZOWEJ POLANIE W DUSZNIKACH - ZDROJU - ETAP I
Dodano: 2015-11-06 - Budowa Dolnośląskiego Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ - zaprojektowanie i wykonanie systemu obwodowej telewizji dozorowej dla potrzeb laboratoriów BSL3 w Budynku 9 Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 147
Dodano: 2015-09-14 - Remont pompowni ścieków
Dodano: 2015-08-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI SYSTEMÓW ALARMOWYCH STREFY MAGAZYNOWEJ - SKŁAD DUNINÓW, WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21128 Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE
Dodano: 2015-08-06 - Remont instalacji elektrycznej i pomieszczeń parteru, I i II piętra w budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy
Dodano: 2015-06-30 - Remont pompowni ścieków
Dodano: 2015-06-26