Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-514 Zielona Góra, ul. Ptasia 2B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4527600 , fax. 68 3270208
- Data zamieszczenia: 2015-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze
ul. Ptasia 2B 2B
65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4527600, fax. 68 3270208
REGON: 97077954100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://melioracja.lubuskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Tarnawa - modernizacja przepompowni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej pt. Milsko - modernizacja przepompowni, gm. Zabór. 2. Zakres rzeczowy projektu: 1) Modernizacja komory wlotowej i zrzutowej przepompowni. 2) Modernizacja komory pompowej z przystosowaniem do montażu pomp zatapialnych. 3) Technologia oparta na pompach zanurzeniowych wraz z nowymi rurociągami tłocznymi. 4) Kontener z szafą sterowniczą i pomieszczeniem sanitarno - gospodarczym. 5) Sterowanie oparte na przemiennikach częstotliwości. 6) Pomiar stanów wody na wlocie, w studni i na wylocie. 7) Zasilanie pompowni linią kablową doziemną z istniejącej stacji trafo. 8) Automatyczna czyszczarka krat na wlocie. 9) Przenośny wciągnik elektryczny o nośności pozwalającej na prace remontowe przy agregatach pompowych wraz z systemem jego montażu. 10) Ujęcie wody do celów socjalnych. 11) Teren pompowni ogrodzony i monitorowany. 12) Odbudowa kanałów wlotowego, wylotowego i zbiornika wyrównawczego przepompowni. 13) Rozbiórka istniejącego budynku przepompowni. 14) Odbudowa wału wraz z uszczelnieniem w miejscu ułożenia nowych rurociągów. Wydajność obecnie istniejącej pompowni to 0,30 m3/s (2 pompy po 0,15 m3/s). Obszar oddziaływania 90 ha. 3. Zakres opracowania dokumentacji: 1) Prace geodezyjne: a) wykonanie wznowienia granic dla działek przyległych do trenu inwestycji, b) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map dla celów projektowych w skali 1:500; zakres map powinien obejmować teren inwestycji oraz niezbędny, wymagany prawem obszar otaczający teren inwestycji. Całość prac geodezyjnych wraz z mapą do celów projektowych opracować w jednorodnym układzie współrzędnych, w formie cyfrowej. c) wykonanie niezbędnych przekrojów poprzecznych i podłużnych koryta kanału dopływowego i odpływowego, 2) Prace geotechniczne. Dla potrzeb projektowania obiektów budowlanych wykonać badania geotechniczne lub geologiczne podłoża i sporządzić dokumentację badań podłoża lub dokumentację geologiczno - inżynierską, niezbędne do ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia projektowanych obiektów budowlanych. - 3 egz. 3) Przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w imieniu inwestora uzyskanie tych decyzji. 4) Studium wykonalności - 5 egz. 5) Ekspertyza zgodności projektu z postanowieniami Ramowej Dyrektywy Wodnej - 5 egz. 6) Projekt budowlany (wykonany zgodnie wymogami prawa budowlanego) - 6 egz. 7) Projekt wykonawczy - 5 egz. 8) Operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem decyzji - pozwolenia wodnoprawnego - 4 egz. 9) Operat dendrologiczny - 5 egz. 10) Dokumentacja podziałowa do przeprowadzenia procedur wywłaszczeniowych i wykupu gruntów wraz z wyniesieniem granic w terenie - 8 egz. 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. 12) Przedmiar robót - 5 egz. 13) Kosztorys inwestorski - 3 egz. 14) Uzyskanie decyzji - pozwolenia na budowę. Całą dokumentację należy opracować w wersji elektronicznej w formacie *pdf (opisy, rysunki, przedmiary, kosztorysy), *doc (opisy), *kst lub *ath (przedmiary, kosztorysy) na płytach CD lub DVD. Dodatkowo - płyta ze skanem i 1 egz. kolorowej kserokopii zatwierdzonego projektu budowlanego (z pieczątkami organu wydającego pozwolenie na budowę). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/lzmiuw/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu uliczek na ul. Wojska Polskiego pomiędzy blokami 15, 17, 32 i 33
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30,pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej - II przetarg
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę budynku stołówki w Campusie A pod potrzeby Instytutu Inżynierii Elektrycznej; znak sprawy RA-Z-03/2016
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie wód opadowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. - etap I
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa ulic Wapiennej i Okrężnej w miejscowości Zabór - 2
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 5 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 6 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30, pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej linii oświetleniowej wraz z Wykonaniem projektu instalacji elektrycznej oświetlenia wsi - sołectwo Nowy Świat
Dodano: 2016-06-20