Przetargi.pl
Szkolenia dla osób bezrobotnych i niepłenosprawnych intelektualnie w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4260033 , fax. 032 4260033
  • Data zamieszczenia: 2010-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4260033, fax. 032 4260033
    REGON: 27628847000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia dla osób bezrobotnych i niepłenosprawnych intelektualnie w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych i niepełnosprawnych intelektualnie z terenu powiatu rybnickiego realizowanych w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Zamówienie jest podzielone na 2 części: Część 1 - Kurs pt.Autoprezentacja Część 2 - Warsztaty z doradcą zawodowym Wykonawca dla każdej z części winien opracować program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. Część 1 - pn. Kurs pt.Autoprezentacja - 40 osób. Zajęcia dla 18 osób niepełnosprawnych intelektualnie - Warsztat Terapii Zajęciowej, ul. 3 Maja 21a, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (koszt najmu pomieszczeń nie obciąża Wykonawcy). Zajęcia dla 22 osób bezrobotnych - w miejscu wskazanym przez Wykonawcę (koszt najmu obciąża Wykonawcę). W związku z realizacją szkolenia pt. Autoprezentacja, należy uwzględnić następujące wymagania dotyczące ww. szkolenia. Uczestnicy kursu powinni otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia (w tym możliwość skorzystania z kosmetyków i narzędzi niezbędnych do wykonania indywidualnego makijażu i fryzury). Koszty ww. materiałów winny być elementem kalkulacji kosztów szkolenia, a ich cena nie powinna przekroczyć ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. 1. Program szkolenia- powinien wynosić 20 godzin lekcyjnych i obejmować co najmniej następujące zagadnienia - Autoprezentacja a pierwsze wrażenie: rola wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym, określenie swoich mocnych i słabych stron, najpowszechniejsze błędy wpływające na ocenę wizerunku. - Budowanie wizerunku słowem- Jak mówić by nas słuchano? Jak słuchać gdy do nas mówią? - Jak wykorzystywać elementy komunikacji niewerbalnej tworząc swój wizerunek? - mowa ciała (odpowiednia postawa, gestykulacja). - Stres - jak sobie z nim poradzić? - sposoby radzenia sobie z tremą, jak reagować na sytuację stresową, techniki relaksacyjne. - Warsztaty z fryzjerem- pokaz doboru fryzury dla każdego uczestnika z osobna. - Ubiór- zasady doboru ubioru i dodatków. - Warsztaty ze specjalistą z kosmetologii.- pokaz doboru makijażu dla każdego uczestnika z osobna. 2. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia : Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz obowiązującymi logotypami. Część 2 -Warsztaty z doradcą zawodowym - 40 osób Zajęcia dla 18 osób niepełnosprawnych intelektualnie - w Warsztacie Terapii Zajęciowej, ul. 3 Maja 21a, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (koszt najmu pomieszczeń nie obciąża Wykonawcy). Zajęcia dla 22 osób bezrobotnych - w miejscu wskazanym przez Wykonawcę (koszt najmu obciąża Wykonawcę). W związku z realizacją Warsztatów z doradcą zawodowym, należy uwzględnić następujące wymagania dotyczące ww. szkolenia. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego przebiegu warsztatów. Koszty wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia winny być elementem kalkulacji szkolenia, a ich cena nie powinna przekroczyć ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. 1. Program warsztatów : powinien wynosić 16 godzin lekcyjnych i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: -Moje zainteresowania, uzdolnienia i umiejętności - test predyspozycji zawodowych -Nauka pisania CV, listu motywacyjnego oraz redagowania ogłoszenia o pracę. -Metody aktywnego poszukiwania pracy. -Rynek pracy w moim regionie. -Rozmowa kwalifikacyjna. -Oczekiwania pracodawców i adaptacja w miejscu pracy -Samozatrudnienie, telepraca, praca w domu itp. - jako alternatywy dla osób niepełnosprawnych. 2. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z obowiązującymi logotypami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach