Przetargi.pl
System monitoringu wizyjnego w Zakładzie Karnym w Tarnowie

Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. St. Konarskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 146 215 677
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
    ul. St. Konarskiego 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 146 215 677
    REGON: 32000600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System monitoringu wizyjnego w Zakładzie Karnym w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w technologii IP na terenie Oddziału Penitencjarnego nr 3 w Zakładzie Karnym w Tarnowie wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1. do s.i.w.z. Szacunkowy wykaz materiałów: Lp. Opis Ilość Jednostka miary 1. Oprogramowanie VMS z licencjami 1 kpl. 2. Serwer VMS 1 kpl. 3. Macierz dyskowa 1 kpl. 4. Dyski do macierzy 2 szt. 5. Kamera zewnętrzna typu bullet (tubowa) z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe, wysięgniki) 16 kpl. 6. Kamera wewnętrzna typu kopułka z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe) 32 kpl. 7. Kamera zewnętrzna obrotowa z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe, wysięgniki) 3 kpl. 8. Stacja kliencka 1 kpl. 9. Dekoder ściany wizyjnej 1 kpl. 10. Manipulator sieciowy do sterowania kamerami obrotowymi 1 szt. 11. Ściana wizyjna z 6 monitorami 1 kpl. 12. Switch przemysłowy z wkładkami SFP 5 kpl. 13. Switch zarządzalny 24 port z wkładkami SFP 1 kpl. 14. Zewnętrzne punkty dostępowe wraz z osprzętem 5 kpl. 15. Materiały do wykonania instalacji światłowodowej (światłowód, patchpanele, pigtaile, mufy, tacki itp.) 1 kpl. 16. Materiały do wykonania instalacji sieci strukturalnej na potrzeby systemu (okablowanie kat. 6A, patchpanele, moduły, patchcordy rury, peszle, itp.) 1 kpl. 17. Materiały do wykonania instalacji zasilającej 230V (okablowanie, gniazda, zabezpieczenia itp.) 1 kpl. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin terenu, obiektów i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uzyskał od Zamawiającego wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. W celu wyznaczenia terminu dokonania oględzin terenu Wykonawcy powinni kontaktować się (telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną) z osobami wymienionymi w pkt. 7, nie później niż 2 dni przed planowanymi oględzinami. Wykonanie systemu monitoringu obejmuje zastosowanie urządzeń i oprogramowania o parametrach sugerowanych w Wymaganiach technicznych urządzeń i oprogramowania VMS. Dopuszcza się modyfikacje, uzgodnione z Zamawiającym, które nie spowodują pogorszenia funkcjonowania całości systemu. Wszystkie dodatkowe urządzenia należy ująć w wykazie oferowanych urządzeń (zał. nr 3). Wykonawca dostarczy artykuły, dokona montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu na własny koszt z wymaganymi Certyfikatami i atestatami zgodnymi z przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 2. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełni obowiązki wynikające z art. 13 lub 14 RODO, zamawiający żąda oświadczenia w zakresie wypełniania ww. obowiązków informacyjnych 3. Wykaz oferowanych urządzeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach