Przetargi.pl
REWITALIZACJA CENTRUM HARBUTOWIC- CZĘŚĆ I, POPRZEZ BUDOWĘ PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI HARBUTOWICE (RPOWM)

Gmina Sułkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 732 075 , fax. 122 721 422
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
    ul. Rynek 1
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 122 732 075, fax. 122 721 422
    REGON: 53024100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA CENTRUM HARBUTOWIC- CZĘŚĆ I, POPRZEZ BUDOWĘ PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI HARBUTOWICE (RPOWM)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac objętych projektem budowlanym, stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót znak: AB.6743.713.2020.AB z dnia 07.07.2020 r. wg. przedmiaru stanowiącego załącznik do dokumentów przetargowych. Projekt budowlany będzie stanowił załącznik do podpisanej umowy i zostanie przekazany Wykonawcy, celem realizacji zadania inwestycyjnego. Wykonawca po protokolarnym odbiorze robót budowlanych zwróci projekt Zamawiającemu. 2. Realizowane zadanie otrzymało dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś. Piorytetowa Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuję budowę placu zabaw oraz montaż innych elementów małej architektury na terenie działki nr 1636/1 w Harbutowicach, której powierzchnia wynosi ok. 626 m2. Obszar na którym zlokalizowano plac zabaw znajduje się przy budynku użyteczności publicznej „Centrum Kultury w Harbutowicach”. Przewiduję się dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw oraz przygotowanie terenu tj. wykonanie bezpiecznej nawierzchni z tworzyw sztucznych, która zapewni korzystanie z tych urządzeń, a także utwardzenie terenu kostką i wykonanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych. Ponadto zrealizowane zostaną trzy urządzenia siłowni zewnętrznej dla osób dorosłych, jak również strefa relaksu i wypoczynku. 4. Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie poniższych robót budowlanych wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów i sprzętów, koniecznych do realizacji zadania: 1) Wykonanie 37 m ogrodzenia zgodnie z projektem; 2) Wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników, na powierzchni 331 m2; 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na powierzchni 331 m2, 4) Wykonanie na powierzchni 331 m2 podbudowy z kruszyw, pospółki – grubość dolnej warstwy po zagęszczeniu 20 cm; 5) Wykonanie na powierzchni 331 m2 podbudowy z kruszyw, pospółki – grubość górnej warstwy po zagęszczeniu 8 cm; 6) Wykonanie 19,2 m3 betonowych ław pod krawężniki; 7) Wykonanie 320 m betonowych obrzeży, 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 8) Wykonanie 163 m2 nawierzchni typu sandwich: warstwa podkładowa SBR: granulat SBR gr 8mm, warstwa użytkowa EPDM: granulat EPDM na bazie kauczuku gr. 8mm; 9) Wykonanie 16 m palisady betonowej 18x12x80 cm; 10) Wykonanie 168 m2 chodników i placów z betonowej kostki brukowej, ubijanej mechanicznie (wg projektu); 11) Rozścielenie 22,5 m3 ziemi urodzajnej, ręcznie z transportem taczkami; 12) Wykonanie siewem 150 m2 trawników dywanowych z nawożeniem; 13) Dostawa i montaż 5 sztuk ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych, obudowa siedzeniowa drewniana; 14) Dostawa i montaż 4 sztuk koszy na śmieci; 15) Dostawa i zasadzenie 15 sztuk krzewów tui szmaragdowej; 16) Dostawa i montaż 3 urządzeń sprężynowiec; 17) Dostawa i montaż 1 piaskownicy kwadratowej o boku 1,2 m; 18) Dostawa i montaż 1 huśtawki podwójnej, wahadłowej; 19) Dostawa i montaż 1 huśtawki wagowej podwójnej z 4 siedziskami; 20) Dostawa i montaż 1 karuzeli integracyjnej – urządzenie dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych; 21) Dostawa i montaż zestawu zabawowego o konstrukcji wskazanej w projekcie jako Zestaw Zabawowy nr 1; 22) Dostawa i montaż zestawu zabawowego o konstrukcji wskazanej w projekcie jako Zestaw Zabawowy nr 2; 23) Dostawa i montaż 1 stojaka na rowery 6 stanowiskowego; 24) Dostawa i montaż 1 piramidy wspinaczkowej; 25) Dostawa i montaż 3 podwójnych stołów do szachów i chińczyka; 26) Dostawa i montaż 1 tablicy regulaminowej; 27) Dostawa i montaż 2 ławostołów; 28) Dostawa i montaż 5 lamp solarnych 4m, 10W Led (odpowiednik 200W); 29) Dostawa i montaż 1 urządzenia siłowni na wolnym powietrzu: motyl – urządzenie dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych; 30) Dostawa i montaż 1 urządzenia siłowni na wolnym powietrzu: orbitrek; 31) Dostawa i montaż 1 urządzenia siłowni na wolnym powietrzu: rower. 5. Dojścia i przejścia należy wykonać w ten sposób, aby umożliwić poruszanie się osób na wózkach i z niepełnosprawnością ruchową. Jeden zestaw oraz jedna siłownia zewnętrzna muszą zostać wykonane jako dedykowane specjalnie dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na ścieżkach i dojściach należy zastosować szorstki materiał ułatwiający poruszanie się, dodatkowo na początku i końcu należy zastosować elementy wypukłe dla osób z dysfunkcją wzroku. Każde urządzenie musi posiadać czytelną instrukcję użytkowania, która umożliwi osobom z niepełnosprawnością użytkowanie tych urządzeń. 6. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 45000000-7 roboty budowlane • 45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy. 8. Zamawiający zaleca wszystkim zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania Osoba do kontaktów: Elżbieta Łabędź lub Marta Tokarz, tel.: 12 2732075 w. 21, 22; 9. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załączonej dokumentacji, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej i przedmiarach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na żądanie Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne STWiORB. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiał lub urządzenie zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2018 poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: BSR O/Sułkowice 75 85890006 0170 0000 0068 0016. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 30 dniowy termin związania z ofertą. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie- weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo/a - o ile dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach