Przetargi.pl
Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego

Miasto i Gmina Szczawnica ogłasza przetarg

  • Adres: 34460 Szczawnica, ul. Szalaya
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2622203, 2622530 , fax. 182 622 530
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Szczawnica
    ul. Szalaya 103
    34460 Szczawnica, woj. małopolskie
    tel. 018 2622203, 2622530, fax. 182 622 530
    REGON: 52638600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo 32561000-3 Podłączenia z włókna optycznego 32510000-1 Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 32523000-5 Urządzenia telekomunikacyjne 32522000-8 Sprzęt telekomunikacyjny 32424000-1 Infrastruktura sieciowa 32413100-2 Rutery sieciowe 32351200-0 Ekrany 32333200-8 Kamery wideo 32333100-7 Rejestratory obrazu wideo 51314000-6 Usługi instalowania urządzeń wideo 72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 72415000-2 Usługi hostingowe dla stron WWW 72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP) 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowa monitoringu do cyfrowego podglądu miejsc on-line wykorzystującego kamery IP na głowicy szybkoobrotowej w Szczawnicy 2) Sieć WiFi 3) Rejestracja i sterowanie kamer (Budowa monitoringu - centrala) 4) Dzierżawa światłowodu 5) Dostarczenie Internetu 6) Strumieniowanie kamer 7) Wykonanie strony internetowej / aplikacji Zakres zamówienia obejmuje ponadto: Instalacja, montaż i uruchomienie. Zamawiane urządzenia oraz zbudowana infrastruktura, która nie jest dzierżawiona lub opłacana abonamentowo jest i pozostaje własnością Zamawiającego. Teren przed montażem musi być należycie zabezpieczony. Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić należny ład, porządek, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i BHP, ochronę znajdujących się na terenie montażu obiektów, urządzeń i sieci oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Za powstałe szkody w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. W razie uszkodzenia lub zniszczenia istniejących sieci i urządzeń lub mienia w czasie wykonywanych usług Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do prawidłowego, poprawnego, umożliwiającego bezpieczne korzystanie montażu, instalacji, konfiguracji, serwisu, utrzymania, naprawy i wymiany. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia do 24 godzin w dni robocze. Maksymalny czas usunięcia usterki do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia. W celu instalacji urządzeń, Wykonawca przygotuje i uzyska samodzielnie w swoim i w imieniu Zamawiającego wymagane prawem pozwolenia, uzgodnienia i opinie, dokona wymaganych prawem zgłoszeń oraz niezbędnych ustaleń prawnych i technicznych w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Operatorska infrastruktura sieciowa mająca dostarczać usługę dostępu do Internetu oraz pozostałe urządzenia i usługi związane z działalnością Dostawcy Internetu w tym wymagane prawem zgłoszenia, pozwolenia, ustalenia, opinie i uzgodnienia mają być zapewnione przez Wykonawcę we własnym zakresie i nie są przedmiotem zamówienia. Za przedmiot zamówienia do momentu końcowego odbioru bez uwag odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zapewnia montaż z niezbędnym osprzętem i materiałami dostarczonymi przez wykonawcę, podłączenie oraz konfigurację, testy działania w ramach tego zamówienia. Podłączenie i konfiguracja ma odbywać się po aktualizacji oprogramowania sprzętu do najnowszych wersji. Urządzenia powinny pracować w zgodnym systemie, który gwarantuje pełną współpracę oraz dalsze w pełni zgodne działanie i wsparcie również po aktualizacji oprogramowania. Wykonawca powinien zapewnić odpowiedni dobór urządzeń mając na uwadze różne podejście producentów do zachowania standardów. Gwarancja powinna posiadać takie warunki aby działania serwisowe Wykonawcy nie powodowały utraty gwarancji, w przeciwnym wypadku Wykonawca przejmuje na siebie gwarancję. Wszystkie zasilacze, okablowanie i pozostałe części z zamawianych zestawów urządzeń, które nie będą docelowo zamontowane Wykonawca powinien przekazać Zamawiającemu. Wykonawca powinien do oferty załączyć informację o sposobie montażu i zastosowanej technologii do świadczenia usługi dostępu do Internetu oraz podać nazwę producenta, konkretny model i wersję proponowanych urządzeń oraz pozostałego sprzętu dla tego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ dokumentacja. 4. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji. 6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę. 7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1 w części dotyczącej podwykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Wstępne Oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 3 do SIWZ. 6. W celu definitywnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 5 pkt. 6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada: a) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności d) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w rozdziale 5, składa każdy z nich. 12. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach