Przetargi.pl
Wykonanie rozbudowy systemu monitoringu w Nowym Targu.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Krzywa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
    REGON: 52395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbudowy systemu monitoringu w Nowym Targu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy systemu monitoringu w Nowym Targu. 2. Rozbudowa systemu monitoringu w Nowym Targu obejmuje: 1/ modernizację i rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego w budynku Urzędu Miasta. Roboty obejmują m. in.: a) demontaż istniejących kamer, b) montaż 7 kamer IP zewnętrznych typu bullet w tym jedna na wysięgniku, c) montaż 22 kamer wewnętrznych kopułkowych, d) montaż jednej kamery wewnętrznej obrotowej, e) instalacja dwóch rejestratorów IP - 32 kanały każdy, f) instalacja 10 dysków o pojemności 4TB, łącznie 40TB, g) montaż dwóch monitorów LCD 32 cale do pracy ciągłej 24/7 wraz z uchwytem, h) montaż tablic informacyjnych, i) okablowanie i roboty towarzyszące j) zaprogramowanie i uruchomienie oprogramowania, k) przeszkolenie personelu, 2/ rozbudowę systemu monitoringu miejskiego w celu zwiększenia bezpieczeństwa na osiedlach mieszkaniowych w Nowym Targu – Budżet Obywatelski 2018, Roboty obejmują m. in.: a) montaż 7 kamer IP zewnętrznych typu bullet, b) montaż zestawów do transmisji po światłowodzie- 5 szt., c) okablowanie i roboty towarzyszące, d) montaż tablic informacyjnych, e) montaż dwóch monitorów LCD 32 cale do pracy ciągłej 24/7 wraz z uchwytem, f) montaż nowych szaf  RACK, g) zaprogramowanie i uruchomienie oprogramowania, h) przeszkolenie personelu. 3/ Wymiana i rozbudowa fragmentów infrastruktury w Centrum Monitoringu zostanie przeprowadzona w sposób zapewniający poprawne funkcjonowanie nowych i istniejących systemów monitoringu. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez Radosława Wnuka BMS4U Automatyka Budowlana ul. Kochanowskiego 59/2, 33-300 Nowy Sącz. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 2/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji, 3/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 4/ roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Uwaga ! Podane w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować pomocniczo i nie są one wskazaniem podstawy wyceny. 5/ wskazane jest dokonanie oględzin terenu, na którym będzie realizowany przedmiot inwestycji celem zapoznania się ze specyfiką terenu i podjęcia działań zmierzających do jak najlepszego wykonania zamówienia, 6/ po demontażu istniejących urządzeń zostanie wykonana inwentaryzacja – zamawiający wskaże, które urządzenia mają zostać zutylizowane przez wykonawcę, a które pozostają na stanie Inwestora, 7/ na etapie wykonywania prac montażowych należy uzgodnić z zamawiającym i projektantem oznakowanie urządzeń i okablowania w celu ułatwienia późniejszej lokalizacji elementów na obiekcie, 8/ przed każdym zakupem materiałów wykonawca robót ma obowiązek dostarczyć zamawiającemu karty materiałowe urządzeń do zabudowy, aby zamawiający (lub osoba przez niego wyznaczona) mógł dokonać weryfikacji urządzeń tzn. sprawdzenia zgodności z projektem, 9/ wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników monitoringu z zakresu obsługi systemu monitoringu. Z ww. szkolenia zostanie spisany protokół, który powinien zawierać wyszczególnione z nazwiska i pełnione funkcje osób, które zostały przeszkolone wraz z ich podpisami potwierdzającymi odbycie szkolenia. W protokole należy wskazać osobę pełniącą funkcję administratora systemu monitoringu, 10/ wykonawca ma obowiązek dostarczyć dokumentację powykonawczą dla zmian które wprowadził podczas realizacji systemu telewizji dozorowej. Dokumentacja powinna zawierać poprawiony opis techniczny, prowadzone zmiany na rysunkach w przypadku zmiany prowadzenia tras kablowych. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać odpowiednie pieczątki na opisie i rysunkach. Całość dokumentacji powinna zostać przekazana do projektanta instalacji w celu sprawdzenia zgodności wykonania, 11/ wykonawca udostępni zamawiającemu adresy IP, porty oraz hasła do kamer i rejestratorów oraz innych urządzeń umożliwiających do korzystania i konfigurowania systemu z poziomu użytkownika i administratora, 12/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 13/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie wykonawca, 14/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 15/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 16/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych), 17/ wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy, 18/ wykonawca zobowiązany jest również do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, 19/ wykonawca udzieli minimum 3 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 20/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej /karta materiałowa/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX ust. 9 pkt 3 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach