Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4210466, 4213800, 4292470 , fax. 012 4210466, 4213800
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury
ul. Kopernika 19B 19B
31-501 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4210466, 4213800, 4292470, fax. 012 4210466, 4213800
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System do spirometrii i ergospirometrii.Spr.znak: DAp/CM/242/6/ZP/09. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
System do spirometrii i ergospirometrii-1szt. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1.Dostawę systemu do spirometrii i ergospirometrii wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie systemu do spirometrii i ergospirometrii 3.Przeprowadzenie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy - na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. I.2W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I.1 ppkt. 1, wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, I.3Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt I.2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formę dokumentów określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U.z 2006r Nr 87 poz. 605 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony ZP-06/16 na dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla SP ZOZ MSW w Krakowie
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa odczynników do badań koagulometrycznych wraz z dzierżawą analizatorów.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa odczynników i materiałów oraz dzierżawa sprzętu do wykonywania oznaczeń immunohematologicznych krwi z zakresu serologii transfuzjologicznej .
Dodano: 2015-10-28 - Systemy diagnostyczne
Dodano: 2015-10-19 - Dzierżawa analizatora biochemicznego i immunochemicznego wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych na okres 36 m-cy
Dodano: 2015-03-13 - Przetarg nieograniczony ZP-18/14 na dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla SP ZOZ MSW w Krakowie
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa odczynników do badań hematologicznych i badań moczu wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa odczynników dla Pracowni Mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatorów.
Dodano: 2014-02-28 - Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych.
Dodano: 2013-11-13 - Dostawę materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych.
Dodano: 2012-11-20