Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych

Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady ogłasza przetarg

  • Adres: 16-075 Zawady, Plac Wolności 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7140028 w. 39 , fax. 85 7140028 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2011-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady
    Plac Wolności 12 12
    16-075 Zawady, woj. podlaskie
    tel. 85 7140028 w. 39, fax. 85 7140028 w. 31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej obejmującej także zakres informatyczny zadania i branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; w trakcie realizacji robót budowlanych związanych z przedmiotową budową sieci łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych zadania inwestycyjnego realizowanego w systemie -zaprojektuj i wybuduj -pn.: Zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie światłowodowej sieci szerokopasmowej abonenckiego dostępu do internetu w technologii GEPON-FTTx-WiFi w gminie Zawady. B. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i obejmuje w szczególności: 1) zapoznanie się z Programem funkcjonalno-użytkowym zwanym dalej -Programem F-U- sporządzonym dla potrzeb opracowania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: -Zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie światłowodowej sieci szerokopasmowej abonenckiego dostępu do internetu w technologii GEPON-FTTx-WiFi w gminie Zawady. 2) sprawdzenie dokumentacji projektowej projektu budowlanego, projektów wykonawczych, kosztorysów, itp... pod kątem jej zgodności z obowiązującymi przepisami i nomami, sztuką budowlaną, Programem F-U, innymi dokumentami przekazanymi wykonawcy robót budowlanych na etapie jej opracowywania i wniesieniu do niej pisemnych uwag - w terminach określonych we wzorze umowy - załączniku nr 8 do SIWZ. Sprawdzenie dokumentacji projektowej winno nastąpić po sporządzeniu stosownych opracowań przez wykonawcę robót budowlanych. 3) zapoznanie się z umową nr .OT.341-8w-10 zawartą z wykonawcą robót budowlanych oraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową, która zostanie opracowana na podstawie ww. umowy, 4) sprawowanie nadzoru nad realizacją robót budowlanych zadania inwestycyjnego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane , Rozdział 3 art. 25, 26, a w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy techniczności: - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; - kontrolowanie rozliczeń budowy; - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5) uczestnictwo inspektorów nadzoru: w naradach koordynacyjnych z udziałem zamawiającego, przedstawicielami wykonawcy, organizowanych razy w miesiącu , oraz zwoływanie - w miarę potrzeby narad technicznych. W tygodniu, w którym organizowana jest narada koordynacyjna nie organizuje się narady technicznej. 6) powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania przez wykonawcę robót budowlanych robót nie objętych dokumentacją projektową, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 7) informowanie pisemne Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach na budowie, 8) zawiadomienie zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych o brakach w dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i projektów wykonawczych) stwierdzonych na etapie sprawdzenia jej zgodności z Programem F-U oraz o wadach dokumentacji stwierdzonych w trakcie realizacji robót, 9) udział w odbiorach częściowych poszczególnych elementów robót, w tym robót ulegających zakryciu i zanikających i udział w odbiorze końcowym, 10) rozliczanie realizacji umowy na roboty budowlane, w tym potwierdzanie na protokołach odbiorów elementów robót wykonanych w części lub całkowicie zakończonych -z określeniem procentowego stanu zaawansowania wykonania danego elementu wraz z podaniem jego wartości - oraz kontrolowanie terminowości wykonania poszczególnych elementów robót objętych umową w stosunku do przyjętego w - PROGRAMEM F-U harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji i fakturowania, 11) odebranie od wykonawcy robót i skompletowanie dokumentacji budowlanej powykonawczej oraz pozostałych kompletnych dokumentów odbiorowych (w tym protokoły badań sprawdzeń, certyfikaty, inwentaryzacja itp.) i przekazanie jej Zamawiającemu, 12) przygotowanie materiałów do wniosku i wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektów celem ich złożenia do właściwego organu nadzoru budowlanego, w tym: złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac -zgodność z projektem, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią)- 13) po uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektów założenie i wypełnienie książek obiektów budowlanych oraz przekazanie ich dla Zamawiającego, 14) w przypadku korzystania z usług osób trzecich w ramach wykonywania wyżej wymienionych obowiązków wykonawca wyznaczy koordynatora inspektorów nadzoru, który będzie koordynował działania zespołu inspektorów. Za zespól uważa Sie udział co najmniej dwu inspektorów. 15) koordynator inspektorów nadzoru zobowiązany jest do współpracy z zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą oraz stałego konsultowania i fachowego doradzania na rzecz Zamawiającego na każdym etapie realizacji zadania inwestycyjnego, 16) w ramach obowiązków wymienionych w pkt. 4 Inspektor Nadzoru w każdej branży jest zobowiązany do wizytacji budowy co najmniej dwa razy w miesiącu w trakcie jej realizacji. Częstotliwość pobytów na budowie może być zmienna w zależności od potrzeb w poszczególnych okresach realizacji, a także w zależności od branży nadzoru 17) nadzór nad wszystkimi robotami w tym nie ujętymi w dokumentacji projektowej, wskazanymi zgodnie z pkt 6, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji inwestycji. 18) W ramach niniejszej umowy Wykonawca będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych i odbiorze robót po usunięciu usterek, oraz będzie uczestniczył w odbiorze pogwarancyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 2000 zł. Dowód wniesienia stanowi załącznik do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.p
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach