Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 340 000 zł

Urząd Miejski w Nowogrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 217 55 20 , fax. 0-86 217 55 20
  • Data zamieszczenia: 2011-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Nowogrodzie
    ul. Łomżyńska 41 41
    18-414 Nowogród, woj. podlaskie
    tel. 0-86 217 55 20, fax. 0-86 217 55 20
    REGON: 00053008600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-nowogrod.pbip.pl i www.nowogrod.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 340 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa dotycząca zaciągnięcia przez Gminę Nowogród kredytu długoterminowego na realizację niżej wymienionych zadań inwestycyjnych: a) przebudowa drogi gminnej nr 105831B (Mątwica-Szablak) i drogi gminnej nr 105832B (Grzy-mały-Mątwica) w m. Mątwica w kwocie 440 000zł z wykorzystaniem kredytu do 31 grudnia 2011r b) przebudowa ulicy Sikorskiego w Nowogrodzie w kwocie 400 000 zł - wykorzystanie kredytu do 31 grudnia 2011r c) przebudowa świetlicy w Szablaku w kwocie 374 000zł, wykorzystanie kredytu - - do 31 grudnia 2011 roku - 161 000 zł - do 31 lipca 2012 roku - 213 000 zł d) wykonanie dokumentacji technicznej na Targowicę w Nowogrodzie- 56000zł z wykorzystaniem do 31 grudnia 2011r e) zakup autobusu szkolnego w kwocie 70 000 zł z wykorzystaniem do 31 grudnia 2011r. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej. 3. Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego złożonej w Banku, nie później niż na trzy dni robocze przed planowaną datą wypłaty. W razie braku dyspozycyjności kre-dytu w ustalonym okresie Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania wg zasad ogól-nych. 4. Spłatę kapitału kredytu długoterminowego na zadań wymienionych w punktach a,b,d,e ustala się od dnia 30.01.2012r., natomiast zadanie wymienione w p-kcie c karencję w spłacie kapitału ustala się do dnia 31.12.2013r. Spłaty należności głównej wraz z odsetkami Zamawiający będzie uiszczał ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 30.01.2012r. Bank każdorazowo powiadomi faxem Zamawiającego na dwa dni przed dniem zapłaty odsetek o wysokości naliczonych odsetek za dany miesiąc. Odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia kredytowego. 5. Spłaty kredytów na zadania wymienione w punktach a,b,d,e dokonywane będą w równych 144 ratach z ewentualną ostatnią ratą wyrównującą poczynając od miesiąca po upływie okresu karencji w spłacie, natomiast zadanie wymienione w p-kcie c dokonywane będą w równych 132 ratach z ewentualną ostatnią ratą wyrównującą poczynając od miesiąca po upływie okresu karencji w spła-cie. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości lub może dokonać przedterminowej spłaty kredytu w części lub całości. Bank nie będzie pobierał żadnych kosztów, opłat i prowizji z tytułu wcześniejszej częściowej lub całościowej spłaty kredytu, zmiany harmonogramu spłat, przygotowania kredytu, ewentualnego aneksowania umowy żadnych kosztów, opłat i prowizji. Zamawiający także nie będzie ponosił innych kosztów związanych z przygotowa-niem i realizacją kredytu. 7. W celu wyliczenia kosztów kredytu na poszczególne zadania przyjmuje się w całym okresie kre-dytowania: stawka bazowa WIBOR 1M ustalona na dzień 30.09.2011r. plus stała marża banku. W celu obliczeń przyjmuje się za rok -365 dni. 8. Zabezpieczeniem prawnym kredytu długoterminowego będzie weksel In blanco i deklaracja we-kslowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-nowogrod.pbip.pl i www.nowogrod.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach