Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony mienia stanowiącego Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa - obiekty byłego Gospodarstwa Rolnego, położonego w miejscowości Stare Łabędy, miasto Gliwice - ul. Zamkowa, woj. śląskie. Postępowanie nr: ZP-016/II/9/2010/U

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4000900 , fax. 077 4000951
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
    ul. 1 Maja 6 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4000900, fax. 077 4000951
    REGON: 01034470800696
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony mienia stanowiącego Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa - obiekty byłego Gospodarstwa Rolnego, położonego w miejscowości Stare Łabędy, miasto Gliwice - ul. Zamkowa, woj. śląskie. Postępowanie nr: ZP-016/II/9/2010/U
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony mienia stanowiącego Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa - obiekty byłego Gospodarstwa Rolnego, położonego w miejscowości Stare Łabędy, miasto Gliwice - ul. Zamkowa, woj. śląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiada koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tzn. ochrona mienia. b) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, licencji na podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem(koncesja jest wymagana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). b) dokument: Ważną na dzień składania ofert opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ponadto zamawiający żąda: a) dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do siwz. b) dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach