Przetargi.pl
Zakup nowego samochodu skrzyniowego do zbiórki segregowanych odpadów komunalnych

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 46-060 Prószków, ul. Daszyńskiego 13 A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 464 80 73 , fax. 77 464 80 75
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 13 A 13 A
    46-060 Prószków, woj. opolskie
    tel. 77 464 80 73, fax. 77 464 80 75
    REGON: 53177560300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-proszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego samochodu skrzyniowego do zbiórki segregowanych odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest samochód z zabudową skrzyniową aluminiowe burty +plandeka do zbiórki segregowanych odpadów komunalnych: -samochód nowy, nie używany rok produkcji 2009 lub 2010, -kolor biały, -silnik o pojemności max- 2200 cm3, -silnik o mocy min- 88 KW, -silnik spełnia wymogi- norma min EURO 4, -układ zasilania Common Rail, -paliwo- olej napędowy, -zużycie paliwa - cykl miejski max 10,5l/100km, - cykl pozamiejski max 8l/100km, -zbiornik paliwa min 90 litrów, -napęd na koła przednie, -skrzynia biegów 6 -cio biegowa manualna, -hamulce tarczowe przód i tył, -rozstaw osi min 4m, -fartuchy przeciwbłotne przód i tył, -homologacja ciężarowa, -ABS+BAS+EBD, -wspomaganie kierownicy ze zmienną siłą działania, -komputer pokładowy, -poduszka powietrzna kierowcy, -centralny zamek sterowany pilotem, -elektryczne szyby przednie, -immobiliser w kluczyku, -wzmocnione zawieszenie, -przednia półka podsufitowa, -fotel kierowcy regulowany na wysokość, -kabina 3 miejscowa, -DMC 3490 kg, -ładowność 1100 kg, -zabudowa skrzyniowa z burtami aluminiowymi, -wymiary wewnętrzne zabudowy: długość 4,8 m x wysokość 2,1m x szerokość2,1 m, -pojemność skrzyni ładunkowej 21,00 m3, -spojler dachowy, -dodatkowy komplet opon na wymianę (zima-lato), -zbiornik na wodę w fabrycznej zabudowie, -skrzynka narzędziowa w fabrycznej zabudowie, -zabudowa homologowana przez importera-producenta, -osłony rowerowe, -plandeka - kolor ciemnozielony, -sygnalizator świetlny pomarańczowy 2 szt. (umocowany za pomocą magnesu, zasilany z instalacji samochodowej, długość przewodu zasilającego min. 3 m), -gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, -radio CD. Gwarancja Umowna: 2 lata na bezpłatne naprawy samochodu w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych oraz hydraulicznych. Gwarancja Antyperforacyjna: 5 lat dla samochodów dostawczych. Gwarancja na Lakier: 2 lata dla samochodów dostawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający nie zezwala na powierzenie zamówienia podwykonawcom. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów lub oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia 4. Niespełnienie warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany /Formularz Ofertowy/, którego wzór jest załączony do niniejszej specyfikacji, Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający parametry techniczne samochodu. 2) Załącznik nr 1: /Cena oferty/ zawierający propozycję ceny netto oraz ceny brutto przygotowaną i skalkulowaną zgodnie z opisem zamówienia, termin realizacji oraz udzielone gwarancje. 3) Załącznik nr 2: /Oświadczenie Wykonawcy/, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) Załącznik nr 3: /Wykazu wykonanych dostaw/ w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających /referencje/, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 9) Wzór umowy, który po podpisaniu należy dołączyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt 4, 5, 7, (dot. referencji) i 8 - mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz..VI ust.1 pkt 4), 5) i6) niniejszej SIWZ Wykonawca: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Dokumenty, o których mowa rozdz. VI ust. 2 pkt 1) lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w rozdz. VI ust.2 pkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim-proszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach