Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia" w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg
- Adres: 47-225 Kędzierzyn-Koźle, ul. Energetyków 9
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4873470 , fax. 077 4873060
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia" w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Energetyków 9 9
47-225 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 077 4873470, fax. 077 4873060
REGON: 00004163100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.icso.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzetu komputerowego do ICSO Blachownia w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zgodnie z załacznikiem nr 1 do ogłoszenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna, iż warunek : - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie przez Wykonawcę spełniony w niniejszym zamówieniu wówczas gdy do oferty dołączy podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do formularza oferty). Jeżeli oświadczenie oraz dokumenty składane wraz z ofertą zostaną podpisane przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Zamawiający uzna, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 ustawy wówczas gdy Wykonawca do złożonej oferty dołączy: - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty). 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach,o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy. (zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icso.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 2 jednostek komputerowych (wraz z oprogramowaniem, klawiatura i myszą) 1 monitora, 12 UPS na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-07-18 - Zakup i dostawa 2 laptopów oraz drukarki na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa 2 jednostek komputerowych (wraz z oprogramowaniem, klawiatura i myszą) 1 monitora, 12 UPS na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa 2 jednostek komputerowych (wraz z oprogramowaniem, klawiatura i myszą) 1 monitora, 12 UPS.
Dodano: 2016-06-23 - Zakup zintegrowanego systemu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-06-15 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ANR OT w Opolu tj. 28 monitorów komputerowych LCD 24 calowych. Postępowanie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro nr ZP - 111/D/2016/WR
Dodano: 2016-06-14 - Zakup zintegrowanego systemu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Nysie
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ANR OT w Opolu. Postępowanie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro nr ZP - 90/D/2016/WR
Dodano: 2016-05-24 - Komputeryzacja (informatyzacja) Urzędu Miejskiego w Nysie - zakup stanowisk komputerowych
Dodano: 2016-04-21