Przetargi.pl
Zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do wspomagania procesu leczenia oraz pielęgnacji pacjentów przebywających w oddziale medycyny paliatywnej.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Oleśnicka 10
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. (077) 410 30 12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji
    ul. Oleśnicka 10 10
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. (077) 410 30 12
    REGON: 00031019500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do wspomagania procesu leczenia oraz pielęgnacji pacjentów przebywających w oddziale medycyny paliatywnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do wspomagania procesu leczenia oraz pielęgnacji pacjentów przebywających w oddziale medycyny paliatywnej. Zadanie nr 1: 1. łóżko rehabilitacyjne z leżem dwusegmentowym, ze stojakiem na kroplówki i wysięgnikiem - 12 szt., 2. materac do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt., 3. poduszka do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt., 4. szafka przyłóżkowa na kółkach do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt. Zadanie nr 2: 1. pompa infuzyjna dwustrzykawkowa ze statywem medycznym - 5 szt. Zadanie nr 3: 1. koncentrator tlenu - 1 szt. Zadanie nr 4: 1. ssak elektryczny - 2 szt., 2. Inhalator - 2 szt. Zadanie nr 5: 1. materac przeciwodleżynowy, zmiennocisnieniowy - 6 szt. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne). Przedmioty dodatkowe: 33.19.20.00-2 (Meble medyczne), 33.19.21.00-3 (Łóżka do użytku medycznego), 33.19.41.10-0 (Pompy infuzyjne), 33.15.78.10-6 (Urządzenie do terapii tlenowej), 39.14.31.12-4 (Materace), 33.15.70.00-5 (Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej), 33.16.20.00-3 (Urządzenia używane na salach operacyjnych). Minimalne parametry sprzętu i aparatury medycznej podano w cennikach stanowiących dodatki do SIWZ. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom i nie może być one gorsze jakościowo niż podano w cennikach. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt i aparaturę medyczną fabrycznie nową - rok produkcji 2010, które będą posiadały wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia, a ich parametry techniczne i jakościowe były na poziomie lub lepsze od podanych poniżej. Oferowany sprzęt i aparatura musi zawierać wszystkie elementy startowe - były gotowe do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba części 5 (zadań). Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1) 1.000,00 zł Zadanie nr 2) 700,00 zł Zadanie nr 3) 90,00 zł Zadanie nr 4) 150,00 zł Zadanie nr 5) 50,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia faktury, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, których treść oferty odpowiada treści SIWZ, którzy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, których zaoferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 dowód wniesienia wadium; 5. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 1*; 6. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 2*; 7. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 3*; 8. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 4*; 9. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 5*;10. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP 11. opisy lub fotografie - materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe oferowanego sprzętu i aparatury; 12. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach