Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisowo – materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno – użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałów zamiejscowych

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiwcka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisowo – materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno – użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałów zamiejscowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 4 Zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach tych Zadań: 1) Zadanie nr 1 - Okręg Radomski : dla KWP zs. w Radomiu, Wydziałów zamiejscowych KGP, KMP w Radomiu, KPP w Grójcu, KPP w Szydłowcu, KPP w Lipsku, KPP w Kozienicach, KPP w Białobrzegach, KPP w Zwoleniu, KPP w Przysusze – Szacowana ilość kserokopii 1 500 000. 2) Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki : dla KMP w Siedlcach, KPP w Łosicach, KPP w Garwolinie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KPP w Węgrowie – Szacowana ilość kserokopii 90 000. 3) Zadanie nr 3 - Okręg Płocki : dla KMP w Płocku, Wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ciechanowie, KPP w Gostyninie, KPP w Sierpcu, KPP w Sochaczewie, KPP w Żurominie, KPP w Żyrardowie, KPP w Płońsku – Szacowana ilość kserokopii 1 200 000. 4) Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki : dla KMP w Ostrołęce, Wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ostrowi Mazowieckiej, KPP w Wyszkowie, KPP w Mławie, KPP w Makowie Mazowieckim, KPP w Pułtusku, KPP w Przasnyszu – Szacowana ilość kserokopii 1 000 000. Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego: Zadanie nr 1 – Okręg Radomski - 1 500 000 kserokopii Zadanie nr 2 – Okręg Siedlecki - 90 000 kserokopii Zadanie nr 3 – Okręg Płocki - 1 200 000 kserokopii Zadanie nr 4 – Okręg Ostrołęcki - 1 000 000 kserokopii Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie opcji zwiększenie liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 sztuki dla każdego zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla: Zadania nr. 1 - o ilość 60 000 kserokopii Zadania nr. 2 - o ilość 3 600 kserokopii Zadania nr. 3 - o ilość 48 000 kserokopii Zadania nr. 4 - o ilość 40 000 kserokopii Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę posiadał autoryzację serwisową w zakresie kserokopiarek CANON. Wykonawca na wykonane czynności i materiały udzieli 12 miesięcznej gwarancji. Wymagania ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest stała usługa serwisowo - materiałowa obejmująca regularne przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru) pogwarancyjnych kserokopiarek znajdujących się na stanie jednostek Policji garnizonu mazowieckiego w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby faktycznie wykonanych kserokopii. 2. Serwis techniczny i naprawy musi być świadczony w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno – użytkowej przez okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie wykonawcy w ramach niniejszego zadania, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej. 3. Usługa serwisowo-materiałowa musi obejmować:  wykonanie konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów,  bieżące naprawy kserokopiarek,  dojazd do siedziby zamawiającego i poszczególnych jednostek,  zakup, dostawa, wymiana części i podzespołów kserokopiarek na najwyższej jakości,  zakup, dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych na nowe i nieregenerowane do urządzenia kserograficznego w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii, z wyjątkiem papieru,  maksymalny czas wykonania konserwacji i naprawy kserokopiarki: 2 dni licząc od dnia następnego po dniu otrzymania zgłoszenia od zamawiającego.  dostarczenie urządzenia zastępczego przed upływem 2 dni w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w miejscu użytkowania, licząc od dnia stwierdzenia tego faktu,  wykonanie niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:  zmniejszenie ilości sprzętu podlegającego umowie, (np. zmniejszenie ilości sprzętu w przypadku, gdy będzie on sukcesywnie likwidowany), ilość w okresie trwania umowy nie może być mniejsza niż 70% sprzętu w dniu zawarcia umowy),  zmiany lokalizacji sprzętu, o których zobowiązuje się za każdym razem powiadomić Wykonawcę. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu realizacji umowy w przypadku wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy. 6. Konserwacji i naprawy kserokopiarek Wykonawca będzie dokonywał przy użyciu własnych, dostarczonych przez siebie materiałów i części. 7. 5. Koszty materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych zawierają się w cenie oferty Wykonawcy. 8. 6. Koszty transportu tj. dojazdu i powrotu związane w wykonywaniem obowiązków określonych w umowie obciążają Wykonawcę. 9. 7. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odebrania po każdej interwencji serwisowej wszystkich uszkodzonych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych. Za ich utylizację odpowiedzialny będzie Wykonawca w sposób przewidziany prawem, w szczególności przepisami związanymi z ochroną środowiska. 10. 8. Wszelkie zużyte materiały eksploatacyjne oraz uszkodzone części zamienne po ich wymianie na nowe przechodzą na własność Wykonawcy i będą odbierane na bieżąco przez Wykonawcę na własny koszt. 11. 9. W momencie zakończenia umowy, zainstalowane przez wykonawcę materiały eksploatacyjne i części przejdą na własność Zamawiającego z tym zastrzeżeniem, że wykonawcy przysługuje tylko wynagrodzenie wynikające z faktycznego odczytu końcowego liczników po ostatnim okresie rozliczeniowym w ramach umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją techniczną wykazu urządzeń zawierają Załączniki: dla Zadania nr 1 – Okręg Radomski - Załącznik nr 1 do SIWZ dla Zadania nr 2 – Okręg Siedlecki – Załącznik nr 2 do SIWZ dla Zadania nr 3 – Okręg Płocki – Załącznik nr 3 do SIWZ dla Zadania nr 4 – Okręg Ostrołęcki – Załącznik nr 4 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji umowy wskazane w ust. 3. 2. Wymóg zatrudnienia określony w ust. 1. nie dotyczy Wykonawcy, który wykazane w ust. 3 czynności wykonuje wyłącznie osobiście. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że w ogólnej liczbie osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia zatrudniona zostanie osoba wykonująca bieżącą naprawę i konserwację kserokopiarek dla usług będących przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów prawa pracy przez cały okres realizacji umowy. 4. Zatrudnienie osoby o której mowa w ust. 1 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez tą osobę czynności w ramach realizacji umowy. Obowiązek zatrudnienia zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej w ust. 1. 6. W trakcie realizacji zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego w wezwaniu terminie. Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej w ust. 1. 7. Wykonawca wraz z fakturą za ostatni miesięczny okres rozliczeniowy złoży oświadczenie o wywiązywaniu się z wymogu określonego w ust. 1 przez cały okres realizacji zamówienia. 8. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w ust. 1 przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizacje zamówienia do czasu, w którym Wykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę. 9. W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku wskazanego w ust. 5 Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 200,00 zł za każdy dzień zwłoki, licząc od określonego przez Zamawiającego terminu podpisania umowy. 10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu wskazanego w ust. 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - 1.600,00zł dla Zadania nr 2 - 90,00zł dla Zadania nr 3 - 1.100,00zł dla Zadania nr 4 - 900,00zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa zamawiającego: ……………….) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ……, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu ……………., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ………………. z żądaniem zapłaty). Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji! Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz Ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ – należy złożyć w oryginale) 2. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego: 1. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji w zakresie serwisu kserokopiarek CANON wydany przez CANON POLSKA – dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ) – należy złożyć w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach