Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstancińskiego Roweru Miejskiego

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 1327104500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstancińskiego Roweru Miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstanciński Rower Miejski (zwany dalej: „KRM”). Jest to usługa kompleksowej organizacji transportu rowerowego użyteczności publicznej, umożliwiająca pobranie i zwrot roweru udostępnionego w dowolnej stacji systemu KRM i Warszawskiego Roweru Publicznego (zwanego dalej WRP) przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez cały okres funkcjonowania systemu tj. od dnia uruchomienia systemu do 30 listopada 2017 r., od 1 marca do 30 listopada 2018 r., od 1 marca do 30 listopada 2019 r. i od 1 marca do 30 listopada 2020 r. Usługa obejmuje zorganizowanie i bieżące zarządzanie systemem oraz eksploatacją rowerów, pobieranie opłat za korzystanie z roweru miejskiego oraz utrzymanie i obsługę wszystkich urządzeń związanych z funkcjonowaniem systemu KRM w czasie trwania umowy, a po zakończeniu funkcjonowania systemu, z dniem 30 listopada 2020 r., demontaż systemu. System KRM powinien działać w taki sposób, aby każdy klient mógł wypożyczyć rower wg taryfy analogicznej jak w WRP, a także mógł w ramach systemu korzystać, bez żadnych ograniczeń, z WRP (Veturilo). 2. Wszystkie urządzenia składające się na system KRM będą stanowiły własność Wykonawcy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności: 1) wykona i uzgodni koncepcję szaty graficznej stacji rowerowych, 2) wykona i uzgodni projekty posadowienia stacji rowerowych oraz przeznaczonej dla korzystających z KRM, strony internetowej, 3) zainstaluje, w miejscach wskazanych i utwardzonych przez Zamawiającego, stacje rowerowe, 4) wykona projekty dokumentów określające prawa i obowiązki klientów KRM, w szczególności regulamin korzystania z KRM zawierający zasady korzystania z rowerów oraz wysokości wszelkich opłat, 5) dostarczy system informatyczny do obsługi KRM zdolny do całkowitej integracji z systemem informatycznym WRP. 6) dokona dostawy i montażu urządzeń stacji rowerowych oraz dostarczy rowery, 7) uruchomi, od roku 2017 pięć stacji rowerowych, a od roku 2018 dodatkowo jedną stację rowerową, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego i wyposaży je w terminale ze stojakami, każdy na 15 rowerów. Dodatkowo jedna stacja wyposażona w stojaki na rowery dziecięce wraz z 10 rowerkami dziecięcymi będzie uruchomiona od 1czerwca 2017 r.; 8) w pierwszym roku eksploatacji wszystkie rowery będą fabrycznie nowe. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) utrzymanie systemu w sprawności, w okresie obowiązywania umowy, 2) utrzymanie w czystości rowerów oraz terenu stacji rowerowych, 3) monitorowanie liczby rowerów na poszczególnych stacjach rowerowych i, w razie potrzeby, przewożenie rowerów ze stacji na których nastąpiła ich akumulacja, na stacje, na których wystąpił deficyt rowerów, 4) utrzymanie systemu informatycznego do obsługi systemu, w tym obsługi klientów. 5) prowadzenie serwisu elementów systemu, 6) prowadzenie obsługi klientów przez Operatora Sieci, 7) promowanie systemu KRM. 8) dokonywanie miesięcznych rozliczeń z Zamawiającym kwot wpłaconych za wynajem rowerów. 5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio usługi przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50111000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach