Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2020-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu Grodziskiego Roweru Miejskiego (GRM). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu Grodziskiego Roweru Miejskiego (GRM). Zakres zamówienia: Usługa zewnętrznego operatora systemu bezobsługowej wypożyczalni rowerów polegająca na zarządzaniu i bieżącym utrzymaniu systemu bezobsługowej wypożyczalni rowerów Grodziski Rower Miejski (GRM) wraz z usługami towarzyszącymi, w tym m.in. konserwacją i naprawami, zgłaszaniem Zamawiającemu i właściwemu podmiotowi awarii oprogramowania, które winny zostać usunięte w ramach rękojmi lub gwarancji oraz nadzorem nad ich usunięciem, w okresie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50111000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeni z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty – wykaz usług wraz z dowodami należytego ich wykonania, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamowienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usługi zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu Grodziskiego Roweru Miejskiego (GRM)”
Dodano: 2021-02-24 - Świadczenie usługi zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu Grodziskiego Roweru Miejskiego (GRM).
Dodano: 2021-01-18 - Świadczenie usługi zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu Grodziskiego Roweru Miejskiego (GRM).
Dodano: 2021-01-18 - „Świadczenie usługi zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu Grodziskiego Roweru Miejskiego (GRM)”
Dodano: 2020-12-17 - Świadczenie usługi zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu Grodziskiego Roweru Miejskiego (GRM).
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa, instalacja, uruchomienie i kompleksowa eksploatacja stacji „Słowicza” w systemie „Piaseczyński Rower Miejski” w Piasecznie
Dodano: 2020-07-23 - Uruchomienie i zarządzanie systemem bezobsługowym wypożyczalni sprzętu turystycznego w gminie Michałowice - Rower Gminny
Dodano: 2020-03-06 - URUCHOMIENIE I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM BEZOBSŁUGOWYM WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU TURYSTYCZNEGO W GMINIE MICHAŁOWICE - ROWER GMINNY
Dodano: 2020-02-20 - Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstancińskiego Roweru Miejskiego
Dodano: 2020-01-17 - ”Zakup piątej stacji Piaseczyńskiego Roweru Miejskiego - dostępne Górki Szymona w ramach świadczenia usługi polegającej na dostawie, uruchomieniu, zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji stacji "Górki Szymona w ramach systemu Piaseczyński Rower Miejski w Piasecznie”.
Dodano: 2019-11-13