Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstancińskiego Roweru Miejskiego

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 13271045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstancińskiego Roweru Miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstanciński Rower Miejski (zwany dalej: „KRM”). Kompleksowa usługa świadczenia organizacji transportu rowerowego użyteczności publicznej musi umożliwiać pobranie i zwrot roweru w dowolnej stacji systemu KRM i Warszawskiego Roweru Publicznego (zwanego dalej: „WRP”), przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez cały okres funkcjonowania, systemu - tj. od 1 marca 2020 r. do 30 listopada 2020 r. Usługa obejmuje zorganizowanie, eksploatację i bieżące zarządzanie systemem, eksploatację rowerów, pobieranie opłat za korzystanie z rowerów oraz utrzymywanie i obsługę wszystkich urządzeń związanych z funkcjonowaniem systemu KRM w czasie trwania umowy, a po zakończeniu funkcjonowania systemu KRM, z dniem 30 listopada 2020 r. demontaż systemu. System KRM powinien działać w taki sposób, aby każdy uprawniony klient mógł wypożyczyć rower wg taryfy analogicznej jak w WRP, a także mógł w ramach systemu korzystać, bez żadnych ograniczeń, z WRP (Veturilo). 2. Wszystkie urządzenia składające się na system KRM, będą stanowiły własność Wykonawcy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) wykonania szaty graficznej stacji rowerowych, po uzgodnieniu koncepcji z Zamawiającym; 2) posadowienia stacji rowerowych, po wykonaniu projektów ich posadowienia, w miejscach wskazanych i utwardzonych przez Zamawiającego; 3) uzgodnienia z Zamawiającym i wykonania strony internetowej, przeznaczonej dla osób korzystających z KRM; 4) wykonania i wdrożenia dokumentów określających prawa i obowiązki klientów KRM, w szczególności regulaminu korzystania z systemu KRM, zawierającego zasady korzystania z rowerów oraz wysokości wszelkich opłat; 5) dostarczenia systemu informatycznego do obsługi systemu KRM, zintegrowanego z systemem informatycznym WRP; 6) dostarczenia, zamontowania oraz uruchomienia z dniem 01.03.2020 r. urządzeń na sześciu stacjach rowerowych, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego i wyposażenia ich w terminale ze stojakami, każdy na 15 rowerów, a stację w Parku Zdrojowym dodatkowo w 10 stojaków dla rowerów dziecięcych oraz wyposażenie każdej z 6 stacji w 10 rowerów dla dorosłych. Stację w Parku Zdrojowym należy wyposażyć dodatkowo w 10 rowerów dla dzieci; 7) dostarczenia i zamontowania wszystkich urządzeń fabrycznie nowych. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) utrzymanie systemu KRM w sprawności technicznej i organizacyjnej, w okresie obowiązywania umowy; 2) utrzymanie w czystości rowerów oraz terenu stacji rowerowych; 3) monitorowanie liczby rowerów na poszczególnych stacjach rowerowych. W razie potrzeby, przewożenie rowerów ze stacji na których wystąpił ich nadmiar, na stacje na których wystąpił ich deficyt; 4) utrzymanie i obsługę systemu informatycznego do obsługi klientów w systemie KRM; 5) prowadzenie serwisu elementów systemu KRM; 6) prowadzenie obsługi klientów przez Operatora Sieci; 7) promowanie systemu KRM. 5. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio usługi przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.); 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu; a) aktualne oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisanej przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę/y przez Wykonawcę umocowaną/e. Na zasadach określonych w niniejszej literze, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o których mowa w pkt. 2) lit. a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50111000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach