Przetargi.pl
Uruchomienie i zarządzanie systemem bezobsługowym wypożyczalni sprzętu turystycznego w gminie Michałowice - Rower Gminny

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie i zarządzanie systemem bezobsługowym wypożyczalni sprzętu turystycznego w gminie Michałowice - Rower Gminny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu i zarządzaniu systemem bezobsługowym wypożyczalni sprzętu turystycznego w gminie Michałowice pn. „Rower Gminny”. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje: 1. Udostępnienie i kompleksowa obsługa systemu wypożyczania 9 stacji wyposażonych zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w OPZ (zał. A do SIWZ), w sezonie 2020 w tym: przystosowanie i włączenie do systemu istniejącej stacji (przy budynku UG w Regułach ul. Al. Powstańców Warszawy 1), będącej własnością Gminy Michałowice. Lokalizacja stacji została wskazana w zał. B do SIWZ. 2. Zapewnienie dostępności min. 87 sztuk rowerów (w tym 67 szt. rowerów miejskich standard, 5 szt. rowerów standard z fotelikami dziecięcymi, 5 szt. rowerów rodzinnych typu cargo, 5 szt. rowerów typu tandem, 5 szt. rowerów dziecięcych o rozmiarze kół 20”). 3. Wykonanie oznakowania elementów systemu. Zamawiający zamierza skorzystać z istniejących (używanych w sezonie 2019) projektów graficznych dla oznakowania: terminali, rowerów wszystkich typów i wykorzystania na dedykowanej stronie internetowej systemu Rower Gminny. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oznakowania dodatkowej stacji przy szkole w Nowej Wsi, dodatkowych rowerów oraz uaktualnienia na mapach liczby stacji. 4. Przygotowanie i uruchomienie dedykowanego serwisu internetowego wraz z modułem rejestracji, logowania, mapą, aktualnościami. 5. Ponoszenie kosztów systemowego mailingu i sms’ów (przy rejestracji, zmianach regulaminu, zmianie/resecie hasła itp.). 6. Przemieszczanie rowerów pomiedzy stacjami w celu zapewnienia optymalnego korzystania z systemu (m.in. uzupełnianie pustych stacji). 7. Kompleksowy serwis rowerów oraz naprawa i wymiana uszkodzonych rowerów tzn. zapewnienie w ramach systemu wymaganej liczby sprawnych rowerów. 8. Serwis pozostałego sprzętu – terminale, stojaki, elektronika. 9. Zapewnienie użytkownikom całodobowego wsparcia telefonicznego Biura Obsługi Klienta. 10. Ponoszenie kosztów transakcji płatniczych – przelewy, karty kredytowe itp. 11. Obsługę marketingową i medialną projektu poprzez udział w wybranym wydarzeniu organizowanym na terenie gminy. 12. Zapewnienie kompatybilności systemu z bezobsługowymi wypożyczalniami rowerów publiczych prowadzonych w m.st. Warszawa i m. Pruszków. Zamawiający przewiduje zawarcie porozumienia/porozumień, w takim zakresie w jakim będzie to możliwe po rozstrzygnięciu postępowań na obsługę systemów wypożyczania rowerów. 2.3 Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j., z późn. zm.) co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, tj. czynności, o których mowa w 2.2 pkt 1 – 5 i 7-10. 2. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia; 3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówieni; 4. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej; 5. W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 6. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1% wartości zamówienia brutto za każdą osobę; 7. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 2 ww. osób przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 2.4 UWAGA! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym lokalizacji punktów wypożyczania. 2) Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.5 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: • Opis Przedmiotu Zamówienia: załącznik nr A • Lokalizacja punktów wypożyczania: załącznik nr B 2.6 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50111000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty żądano są zgodnie z uprawnieniem wynikającym z treści rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 wraz z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993). 2. Oferta oraz oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia muszą być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności (art. 18a ust. 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy -- Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 r. poz. 1986). 3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczone za zgodność z oryginałem. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierową, własnoręcznym podpisem (§2 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2018 poz. 1993). 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby przedstawiony mu dokument (lub dokumenty) określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, oznacza, że podmiot udostępniający zasoby zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 3. Dokument (lub dokumenty) o których mowa wyżej, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, Zamawiający ŻĄDA od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. .3. 6. Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności podmiotów trzecich w ramach wyjaśnień i uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ .Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach