Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie”

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 752 446 , fax. 338 754 559
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
    ul. Dąbrowskiego 19
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338 752 446, fax. 338 754 559
    REGON: 80566600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie”. Pełniący dotychczas funkcję Inwestor Zastępczy złożył rezygnację z dalszej współpracy z WSP w Andrychowie przy rozpoczętej w grudniu 2019 roku realizacji inwestycji, pn.:” Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie”, WSP w Andrychowie musi wyłonić w drodze postępowania przetargowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do pełnienia funkcji nadzoru nad realizacją przedmiotowego zadania. W ciągu całego procesu inwestycyjnego Szpital będzie czynny. Nie planuje się wyłączenia jego funkcjonowania. Dlatego wszystkie podmioty biorące udział w procesie inwestycyjnym muszą zachować szczególną ostrożność i zapewnić bezpieczeństwo zarówno pacjentom jak i personelowi Zakładu. Budynek główny Szpitala (segment A) figuruje w gminnej ewidencji zabytków, a cały kompleks budynków Szpitala znajduje się w strefie pośredniej ochrony konserwatorskiej, ustalonej na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Andrychów. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania w zakresie robót budowlanych, które obejmują przebudowę, rozbudowę i modernizację obiektów Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie w tym również: • budowę trzech dźwigów, • budowę zadaszenia dla karetek, • budowę dwóch pochylni dla osób niepełnosprawnych, • budowę schodów zewnętrznych,• rozbiórkę i budowę fragmentów kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej i sieci kablowej elektroenergetycznej, • uporządkowanie terenu po robotach budowlanych,• inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: – oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, – organizację zaplecza, – wytyczenie geodezyjne, – organizację dojść i dojazdów do budynków WSP w trakcie prowadzenia robót, – zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikających z uzgodnień, – wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, – wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,– bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,– wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ,,Formularz oferty”, według druku stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5 . Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − o ile dotyczy. 6. Oświadczenie Wykonawca o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach