Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13
31-157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
REGON: 27578300000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi druku i dostawa materiałów firmowych - toreb papierowych, papierów firmowych, wizytówek, kopert, teczek, folderów na zaproszenia oraz na życzenia dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są „Usługi druku i dostawa materiałów firmowych - toreb papierowych, papierów firmowych, wizytówek, kopert, teczek, folderów na zaproszenia oraz na życzenia dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Druk realizowany będzie na materiałach własnych Wykonawcy. 4. Koszty związane z dostawą gotowego przedmiotu zamówienia do jednostki organizacyjnej Zamawiającego winny zostać wliczone do ceny usług poligraficznych. 5. Wszelkie prace i czynności nieopisane w SIWZ, a zdaniem Wykonawcy niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania usług poligraficznych należy traktować jako oczywiste, uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia i wliczyć do ceny oferty. 6. Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych przedmiotów zamówienia podane w Załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi określonymi w celu ustalenia maksymalnej wartości zamówienia, cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, iż podane ilości egzemplarzy mogą ulec zmniejszeniu, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne według rzeczywistej ilości dostarczonych przedmiotów zamówienia. 7. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania min. 80% wartości zamówienia (prawo opcji). Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od aktualnych bieżących potrzeb Zamawiającego, co nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy o realizację zamówienia w wielkościach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8. Realizacja usług będzie się odbywać sukcesywnie, w oparciu o bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, zgodnie z zasadami sztuki drukarskiej, obowiązującymi normami i przepisami, na podstawie zleceń Zamawiającego. 9. W przypadku przesłania plików elektronicznie Wykonawca musi potwierdzić mailowo odebranie powyższych plików. 10. Zamawiający zastrzega, że chwilą złożenia zamówienia będzie moment wprowadzenia zamówienia do serwera poczty elektronicznej Wykonawcy w taki sposób, żeby mógł się on zapoznać z jego treścią. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z poniższym harmonogramem: a) w terminie 2 dni roboczych od dnia potwierdzenia otrzymania materiałów do druku (w formie elektronicznej) Wykonawca jest obowiązany przesłać wzory do wydruków do akceptacji Zamawiającego; b) w terminie 5 dni roboczych od akceptacji Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia. 12. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać ww. materiały oraz nakłady we wskazanych terminach do siedziby Zamawiającego i w godzinach jego pracy (poniedziałek- czwartek, 8:00-15:00). 13. Odbiór wydrukowanego nakładu objętego daną częścią zamówienia będzie się odbywał w momencie jego wydania upoważnionemu do odbioru pracownikowi Zamawiającego i zostanie potwierdzony jego podpisem na protokole odbioru bez zastrzeżeń, stanowiącym załącznik do wzoru umowy. 14. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby pracujące przy obsłudze maszyn drukarskich, wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia w zakresie druku, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1040). Wyżej określony wymóg dotyczy równieżpodwykonawców wykonujących wskazane powyżej czynności. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy oraz kary umowne za nie wywiązywanie się z obowiązków w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Załącznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 4) Przykładowy wydruk: torby papierowej/ papieru firmowego/ wizytówki/ koperty/ teczki/ foldera na życzenia/ wydrukowany przez podmiot, który będzie realizował zamówienie. Oznaczenie próbki winno znajdować się na próbce. Przykładowy wydruk w zakresie niezbędnym do oceny jakości zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w rozdziale XIV niniejszej SIWZ. 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 r. poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-03-06 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Druk i dostawa jednego tytułu książki na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 książek Natalii Starczenko pt. "Ukraińskie światy Rzeczypospolitej" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Druk i dostawa jednego tytułu książki na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-11-30 - Druk i dostawa czasopisma Autoportret nr 4/2023 [83]
Dodano: 2023-11-28 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-11-23 - 361.2023 wyłonienie Wykonawcy w zakresie druku offsetowego i oprawy dwóch tytułów wraz z dostawą nakładu do magazynów Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego, z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-11-16 - Wydanie publikacji w ramach projektu „Dla Babiej Góry – cykl wydarzeń mających na celu podniesienie świadomości ekologicznej społeczeństwa poprzez obchody jubileuszu powstania Babiogórskiego PN”.
Dodano: 2023-11-07 - Druk i dostawa czasopisma Autoportret nr 4/2023 [83]
Dodano: 2023-10-30