Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie

UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, ul. Mikołaja Kopernika 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
    ul. Mikołaja Kopernika 26
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 357244777
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego świadczenia usługi drukowania i dostawy: 5 000 szt. ulotek A4 do DL w C, 500 szt. ulotek kwadratowych, 250 szt. ulotek A6, 500 szt. ulotek A4 do A5, 50 szt. plakatów A3, 50 szt. plakatów A2, 1000 szt. zaproszeń typu I, 400 szt. zaproszeń typu II, 800 szt. kartek świątecznych, 5000 szt. wizytówek. Szczegółowy opis zamówienia do części nr 1 zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (projekt umowy).Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego świadczenia usługi drukowania i dostawy 300 szt. okładek (teczek) dyplomowych w twardej oprawie introligatorskiej typu eco-skóra/imitacja skóry, 2000 szt. teczek ofertowych A4 typu I, 300 szt. teczek ofertowych A4 składanych typu II, 1000 szt. teczek reklamowych z tłoczonym logo, 100 szt. tub na dyplomy A3, 50 szt. legitymacji do medali, 6 szt. roll-upów;Szczegółowy opis zamówienia do części nr 2 zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (projekt umowy).Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego świadczenia usługi drukowania i dostawy 400 szt. kalendarzy trójdzielnych, 200 szt. kalendarzy książkowych, 600 szt. czasopisma, 500 szt. folderu reklamowego;Szczegółowy opis zamówienia do części nr 3 zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach