Gmina Krzeszowice ogłasza przetarg
- Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzeszowice
Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
REGON: 351555750 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót bud ... (dla etapu I i II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:Pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót budowlanych objętych decyzją pozwolenia na budowę nr AB.V.1.119.2024 z dnia 07.02.2024 r. i Programem Funkcjonalno - Użytkowym (dla etapu I i II). W ramach świadczonej usługi należy zapewnić sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez następujące osoby:a) KOORDYNATORA ZESPOŁU – Inspektor nadzoru specjalności konstrukcyjno - budowlanej,b) Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) Inspektora nadzoru specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Usługa świadczone będzie w trakcie realizacji inwestycji oraz w okresie gwarancyjnym, w zakresie obejmującym nadzorowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek oraz protokolarnym potwierdzaniu ich usunięcia.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach:a) Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZb) Wzorze umowy – Załącznik nr 7 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości:3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/100),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. -Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1.4.1. posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego Wielobranżowego zakończonej i oddanej do użytkowania inwestycji polegającej na budowie obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3.Uwagi:1) Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.2) Przez jedno zamówienie (jedną usługę) Zamawiający rozumie jedną umowę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania umów o mniejszej wielkości w celu osiągnięcia określonego warunku.3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.4) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usługi od wymaganych przez Zamawiającego.5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał wartości usługi (informacyjnie), przedmiot (zakres prac zgodnie z warunkiem jw.), daty wykonania i odbiorców wymienionych usług oraz załączył dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 „Wykaz usług”.1.4.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:a) inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych pełniący jednocześnie funkcję Koordynatora Zespołu, posiadający uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego co najmniej jednej zakończonej i oddanej do użytkowania inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającej na budowie basenu/aquaparku lub pływalni - o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3. Ponadto będzie posiadał co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem inspektorów prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi kubaturowymi.Uwaga:Zamawiający w Rozdziale 20 wskazał, że jednym z kryteriów oceny ofert jest doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. W związku z tym należy wypełnić formularz ofertowy w części dotyczącej doświadczenia. Wymaga się dla spełnienia warunku wykazanie minimum jednej usługi o parametrach jw. oraz doświadczenia zawodowego, wykazanie dodatkowych usług będzie podlegało ocenie.Funkcja inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych musi być wykonywana przez osobę wskazaną w formularzu ofertowym (brak opcji podwykonawstwa i zmiany inspektora przed podpisaniem umowy).b) inspektor nadzoru robót sanitarnych, posiadający uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej zakończonej i oddanej do użytkowania inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegających na budowie obiektu kubaturowego basenu/aquaparku/pływalni o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3c) inspektor nadzoru robót elektrycznych, posiadający uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego co najmniej przy jednej zakończonej i oddanej do użytkowania inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegających na budowie obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3.Uwagi:1) Osoby winny mieć aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie przez ww. osoby stosownych uprawnień.2) Uwaga dotycząca stanowisk wskazanych powyżej: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanychw ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie.4) Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 „Wykaz osób”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-04-23 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka - etap II
Dodano: 2024-03-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją rekanalizacji w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Chyżne, Lipnica Mała oraz Zubrzyca Dolna
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”
Dodano: 2024-02-19 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”
Dodano: 2024-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej dla zadania : „Budowa zbiornika wyrównawczego o poj. 150 m3 ......
Dodano: 2024-01-24 - Rozbudowa i modernizacja parku wodnego w Wysowej-Zdroju, usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-12-13 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa budynku Zespołu Szkół
Dodano: 2023-11-26