Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Adaptacja i modernizacja Dworu Badenich w Wadowie”, dla ZZM w Krakowie.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Reymonta 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122010240
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Reymonta 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122010240
    REGON: 361777097
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Adaptacja i modernizacja Dworu Badenich w Wadowie”, dla ZZM w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Adaptacja i modernizacja Dworu Badenich w Wadowie”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.35.24.KK4.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 W ramach zamówienia należy wykonać usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Adaptacja i modernizacja Dworu Badenich w Wadowie”.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku A do SWZ – Opis przedmiotu i zakres rzeczowy zamówienia.1.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie pełnienia usług nadzoru objęta jest prawem opcji nr 1, nr 2 i nr 3, w związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji bądź określonego jej zakresu. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy pełnienia usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem dalszych robót budowlanych związanych z realizacją zadania „Adaptacja i modernizacja Dworu Badenich w Wadowie” . Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej Wykonawcy o zamiarze skorzystania z prawa opcji w terminie nie później niż do dnia 31 października 2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i niniejszej umowy.1.5 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakresy objęte prawem opcji przysługujące Zamawiającemu w określonej ich części lub całości. 1.6 W podstawowym zakresie zamówienia usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących między innymi wykonanie podbicia odcinkowego istniejących fundamentów budynku, przegrody w technologii trench mixing lub jet grouting, pogłębienie poziomu posadzki części podziemnej względem istniejącego przez wykonanie płyty posadzki żelbetowej gr. 30cm połączonej monolitycznie z konstrukcją podbicia ścian, wykonanie izolacji przeciwwodnej i termicznej fundamentów z wyłączeniem wykonania przepony iniekcyjnej, wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, wyburzenie ścian działowych, skucie tynków wewnętrznych, osuszenia ścian i impregnacje, demontaż posadzek i okładzin ściennych, demontaż starych instalacji, wywóz i utylizacja gruzu oraz elementów z rozbiórki.1.7 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji usługa nadzoru obejmuje:1.7.1 usługę objętą prawem opcji 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wykonanie przepony iniekcyjnej, wykonanie pozostałych prac demontażowych i rozbiórkowych (tj. m.in. demontaż więźby, okuć, rynien itp., demontaż stropu) oraz wykonanie prac konstrukcyjnych, tj. min. planowych wyburzeń, otworowania oraz wzmocnień w ścianach nośnych, prace murarskie, wykonanie stropu żelbetowego nad parterem, wykonanie bruzdowania ścian w celu oparcia wieńców stropów żelbetowych monolitycznych, wymianę istniejących schodów wewnętrznych, wykonanie nowoprojektowanych schodów żelbetowych monolitycznych wewnętrznych, wymiana więźby dachowej, wykonanie planowanych wyburzeń oraz remontów istniejących schodów zewnętrznych, wykonanie nowoprojektowanych schodów oraz rampy zewnętrznej, wykonanie szybu windowego wraz dostawą i montażem urządzenia dźwigowego, wykonanie konstrukcji stalowych,1.7.2 usługę objętą prawem opcji 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wykonanie ścian działowych, wylewek oraz tynków wewnętrznych, docieplenia dachów, wykonanie elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, rekonstrukcję balustrad zewnętrznych, warstwy wykończeniowe schodów zewnętrznych i rampy zewnętrznej oraz wykonania instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, gazu, klimatyzacji, wentylacji, Instalacja i przyłącze kanalizacji sanitarnej, Instalacja kanalizacji deszczowej, przyłącze wodociągowe) instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, instalacji słaboprądowych (instalacja systemu sygnalizacji pożaru SSP i uzbrojenia teletechnicznego, instalacja przyzywowa w toaletach dla niepełnosprawnych, kanalizacja kablowa do budynku, Instalacja okablowania strukturalnego, instalacja telewizji dozorowej CCTV, instalacja RTV, AV) oraz uzbrojenia teletechnicznego, z wyłączeniem dostawy i montażu elementów końcowych/wykończeniowych instalacji sanitarnych, elektrycznych, słaboprądowych,1.7.3 usługę objętą prawem opcji 3: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wykonanie robót wykończeniowych na zewnątrz i wewnątrz budynku tj. min dostawę i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, malowanie i wykończenie okładzin ściennych, wykończenie podłóg i sufitów, montaż opraw oświetleniowych, ślusarkę stalową, dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z dokumentacją projektową (tj. m.in. kurtyna, kosze na śmieci, dozownik na mydło, itp.), dostawa i montaż elementów końcowych/wykończeniowych instalacji sanitarnych, elektrycznych, słaboprądowych.1.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, które będą objęte nadzorem w ramach niniejszego zamówienia, a także zakres robót części podstawowej oraz poszczególnych opcji zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB, wzory protokołów i oświadczeń, jak i przedmiar, która to dokumentacja dostępna jest pod linkiem: https://zzm.krakow.pl/component/przetargi/?task=szczegolyPrzetarg&id=9531.9 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcy rękojmi i gwarancji liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy, przy czym w ramach i w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany jest również do sprawowania funkcji nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach