Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego sprawowanego w imieniu Zamawiającego dla projektu współfinansowanego ze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 pt. Rozbudowa i nadbudowa budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze wraz z restauracją zabytkowego parku”.

Regionalne Centrum Animacji Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 65-431 Zielona Góra, Sienkiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 529 301 , fax. 683 208 834
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Animacji Kultury
    Sienkiewicza 11
    65-431 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684 529 301, fax. 683 208 834
    REGON: 97045702700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego sprawowanego w imieniu Zamawiającego dla projektu współfinansowanego ze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 pt. Rozbudowa i nadbudowa budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze wraz z restauracją zabytkowego parku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.836); 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: nr 41 1090 1535 0000 0000 5301 9103, z dopiskiem „Wadium – „Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego sprawowanego w imieniu Zamawiającego dla projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, pt. Rozbudowa i nadbudowa budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze wraz z restauracją zabytkowego parku”, 3) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest złożenie w oryginale jednego lub kilku dokumentów wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy PZP. Oryginał dokumentu (lub oryginały dokumentów) należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski. Wymogi dotyczące treści wadium. 1) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2)-5) ustawy PZP, powinno wynikać jednoznacznie i w sposób nie budzący wątpliwości, gwarantowanie nieodwołalnie oraz bezwarunkowo wypłaty należności z tytułu wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od otrzymania pierwszego żądania, 2) Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Jedna osobą wykonującą nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno – budowlanej - koordynatora; Minimalne wymagania: a- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz: b- posiada co najmniej jedno doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, c- posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności jak wyżej), d- posiada co najmniej jedno doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora koordynatora podczas realizacji robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 5 mln złotych brutto dotyczących obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 3 500 m³, przy czym wymaga się aby koordynacja polegała co najmniej na koordynowaniu czynności inspektorów w 3 specjalnościach, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e- przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Przez pełnienie funkcji koordynatora Zamawiający rozumie koordynację czynności na budowie inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186). 2.Jedna osobą wykonującą nadzór inwestorski w branży elektrycznej; Minimalne wymagania: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie ( nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, -- przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.Jedną osobą wykonującą nadzór inwestorski w branży sanitarnej; Minimalne wymagania: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 4 Jedną osobą do nadzorowania prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji zabytkowego parku, posiadającą tytuł zawodowy co najmniej magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości z zakresu prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, rekonstrukcji, lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 2 letnią praktykę zawodową przy pracach konserwatorskich i restauratorskich prowadzonych w parkach wpisanych do rejestru zabytków, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA. 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca winien złożyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenie /wzór/ stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie /wzór/ stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, 2) Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Oświadczenie /wzór/ stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie /wzór/ stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, 4) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.rcak.pl ( bip.rcak) informacji z sesji otwarcia ofert: 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg Załącznika nr 5 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu, Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - dokumentów, o których mowa w pkt 9 SIWZ przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W takich przypadkach wymaga się aby, ww. oświadczenia były wystawione odpowiednio w terminach o których mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach