Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1 i ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
  • Data zamieszczenia: 2021-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
    REGON: 52660100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wrzesnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1 i ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni przy ul. Ratuszowej 1 (Ratusz) i ul. Chopina 8 we Wrześni oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni. 2. Określenie zakresu rzeczowego: 2.1. Określenie dni i godzin świadczenia usługi: usługa codziennego sprzątania będzie wykonywana w dniach pracy zamawiającego pięć dni w tygodniu: wtorek, środa, czwartek i piątek po godzinie 15.00 oraz poniedziałek po godzinie 16.00 w budynku Ratusza, pomieszczeniach na parterze budynku przy ul. Chopina 8 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego we Wrześni oraz pomieszczeniach Klubu JANTAR wraz z przyległymi korytarzami będzie wykonywana trzy dni w tygodniu: poniedziałek, środa i piątek w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 2.2. Usługa codziennego sprzątania dla budynków Ratusza + III piętro budynku OPS, parteru przy ul. Chopina 8, USC oraz Klubu Jantar obejmuje: 1) usługę sprzątania powierzchni biurowych wyłożonych wykładziną dywanową i PCV; 2) usługę sprzątania klatek schodowych; 3) usługę sprzątania pomieszczeń kuchennych; 4) usługę sprzątania powierzchni wyłożonych marmurem oraz płytkami ceramicznymi; 5) usługę mycia drzwi przeszklonych w tym drzwi windy wraz z ramami; 6) dbanie o zabezpieczenie pomieszczeń, sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien, wyłączanie oświetlenia; 7) zaopatrywanie w niezbędne środki higieny wg wykazu; 8) 3 razy w roku mycie wszystkich okien w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2.3. W zakres sprzątania pomieszczeń dla budynków Ratusza + III piętro budynku OPS, parteru przy ul. Chopina 8, USC oraz Klubu Jantar wchodzi: 1) zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg i schodów; 2) odkurzanie i przecieranie na mokro mebli biurowych, parapetów, kaloryferów, wycieranie klamek; 3) sprzętu biurowego z wyłączeniem obudów komputerów, upsów i monitorów; 4) opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci; 5) odkurzanie tapicerki krzeseł i foteli; 6) w sanitariatach mycie urządzeń sanitarnych, luster, podłóg oraz ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi. 2.4. Miejsce wykonywania usługi - wykaz obiektów: 1) budynek Ratusza przy ul. Ratuszowa 1 (wszystkie pomieszczenia w tym pomieszczenia na poddaszu Ratusza, pomieszczenia kuchenne) – 1.530 m2, pomieszczenia III piętro budynku OPS ul. Rynek 20 dostępne z budynku Ratusz II piętro – 150 m2 wraz ze schodami zewnętrznymi (wejście główne do Ratusza oraz tylne na parking) oraz oszklone zewnętrzne pomieszczenie windy - , 2) budynek USC przy ul. Chopina 9 (wszystkie pomieszczenia piwniczne Klub Jantar, na parterze i na I i II piętrze) – 850 m2, 3) budynek położony przy ul. Chopina 8 (wszystkie pomieszczenia na parterze, w tym pomieszczenia kuchenne) – 160 m2, 2.5. Dodatkowe (istotne) wymagania dotyczące Wykonawcy: • W czasie wykonywania usługi w danym pomieszczeniu zakazuje się przebywania na terenie tych pomieszczeń osób obcych – nie będących pracownikami Wykonawcy. • Sprzęt i środki czystości do mycia i sprzątania zabezpiecza Wykonawca. • Wykonawca odpowiedzialny jest za załączenie sytemu alarmowego w budynkach po zakończeniu usługi. • Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. • Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sytuacjach wyjątkowych po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. • Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przekaże imienną listę pracowników, którzy wykonywać będą usługę sprzątania na terenie budynku. 2.6. Minimalna Ilość osób do świadczenia usługi – 6 osób, w tym 3 osoby Ratusz, 2 osoby USC i 1 osoba pomieszczenia przy ul. Chopina 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej dyspozycyjności oraz niezmiennej obsady zespołu w trakcie świadczenia usługi, w przypadkach losowych (choroba) lub urlopy zapewni zastępstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach