Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru, nadzorującego zadania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, c.o., wod-kan.,gaz,elektrycznej, wykonywane w budynkach gminnych i wspólnotowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 322 642 767
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Tysiąclecia 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2608652, 2608619, fax. 322 642 767
    REGON: 27151887600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru, nadzorującego zadania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, c.o., wod-kan.,gaz,elektrycznej, wykonywane w budynkach gminnych i wspólnotowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego pełnienia obowiązków inspektora nadzoru budynków gminnych oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się w administrowaniu i zarządzaniu Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ). Zakres wymaganych uprawnień: 1. uprawnienia konstrukcyjno – budowlane; 2. uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: - cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.znajomość ustawy Prawo Budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzeń wykonawczych 4. posiadanie prawa jazy kat. B Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadań inspektora nadzoru polegających na: 1. Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budynków gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych. 2. Dokonywaniu wpisów do książek obiektu budowlanego z przeprowadzonych okresowych kontroli. 3. Opracowywaniu i sprawdzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z procesem inwestycyjnym. Dokonywaniu przedmiarów robót, tworzeniu kosztorysów inwestorskich, sprawdzaniu kosztorysów ofertowych i powykonawczych. 4. Koordynacji, nadzoru, odbioru, rozliczenia robót budowlanych. 5. Prowadzeniu wykazu dokumentacji dotyczącej inwestycji, nadzoru nad jej kompletnością oraz dokonywaniu bieżących aktualizacji wykazu. 6. Przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji. 7. Nadzorze nad prowadzeniem remontów i inwestycji budowlanych w zasobach MZBM. 8. Sprawdzaniu jakości i zgodności robót z umowami. 9. Uczestnictwie w postępowaniach przetargowych, kontrolach budowy. 10. Sprawdzaniu zgodności kosztorysów ofertowych, składanych przez oferentów uczestniczących w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego z kosztorysem inwestorskim i zapisami specyfikacji technicznej. 11. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych takich jak: pozwolenia na budowę,pozwolenia na użytkowanie oraz zmianę sposobu użytkowania. 12. Koordynacji robót wszystkich branż. 13.Współpracy z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i jednostkami organizacyjnymi MZBM. 14. Prowadzeniu postępowań w zakresie zażaleń, odwołań, rozpatrywania skarg. Zadania inspektora nadzoru realizowane będą w siedzibie MZBM bądź w terenie, w wymiarze niezbędnym do realizacji powierzonych zadań. Rozpoczęcie realizacji zadań określonych powyżej odbywać się będzie każdorazowo po otrzymaniu zgłoszenia od wyznaczonego pracownika Zamawiajacego. Za dzień otrzymania zgłoszenia uważa się dzień nadania e-maila lub w szczególnych przypadkach zgłoszenia telefonicznego. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań bezzwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia nie później niż w przypadku: - zadań priorytetowych (awarie zagrażające zdrowiu, życiu lub mieniu, bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu), czas reakcji do 24 godzin. - zadań bardzo ważnych (bieżące, obejmujące: uszkodzenia i naprawy, remonty – zagrażające bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu) – czas reakcji do 3 dni - zadań ważnych (bieżące, obejmujące: drobne naprawy, uzupełnienia, konserwacje -nie zagrażające bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu) –czas reakcji do 5 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.3.Na zawartość oferty składa się: 12.3.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 12.3.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ, stanowiące załącznik nr 3 12.3.3.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 12.3.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12.3.5.Zobowiązanie- załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy), 12.3.6.Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach