Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 322 642 767
- Data zamieszczenia: 2020-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Tysiąclecia 20
41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2608652, 2608619, fax. 322 642 767
REGON: 27151887600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi kompleksowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru, nadzorującego zadania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, c.o., wod-kan.,gaz,elektrycznej, wykonywane w budynkach gminnych i wspólnotowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego pełnienia obowiązków inspektora nadzoru budynków gminnych oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się w administrowaniu i zarządzaniu Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ). Zakres wymaganych uprawnień: 1. uprawnienia konstrukcyjno – budowlane; 2. uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: - cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.znajomość ustawy Prawo Budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzeń wykonawczych 4. posiadanie prawa jazy kat. B Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadań inspektora nadzoru polegających na: 1. Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budynków gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych. 2. Dokonywaniu wpisów do książek obiektu budowlanego z przeprowadzonych okresowych kontroli. 3. Opracowywaniu i sprawdzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z procesem inwestycyjnym. Dokonywaniu przedmiarów robót, tworzeniu kosztorysów inwestorskich, sprawdzaniu kosztorysów ofertowych i powykonawczych. 4. Koordynacji, nadzoru, odbioru, rozliczenia robót budowlanych. 5. Prowadzeniu wykazu dokumentacji dotyczącej inwestycji, nadzoru nad jej kompletnością oraz dokonywaniu bieżących aktualizacji wykazu. 6. Przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji. 7. Nadzorze nad prowadzeniem remontów i inwestycji budowlanych w zasobach MZBM. 8. Sprawdzaniu jakości i zgodności robót z umowami. 9. Uczestnictwie w postępowaniach przetargowych, kontrolach budowy. 10. Sprawdzaniu zgodności kosztorysów ofertowych, składanych przez oferentów uczestniczących w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego z kosztorysem inwestorskim i zapisami specyfikacji technicznej. 11. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych takich jak: pozwolenia na budowę,pozwolenia na użytkowanie oraz zmianę sposobu użytkowania. 12. Koordynacji robót wszystkich branż. 13.Współpracy z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i jednostkami organizacyjnymi MZBM. 14. Prowadzeniu postępowań w zakresie zażaleń, odwołań, rozpatrywania skarg. Zadania inspektora nadzoru realizowane będą w siedzibie MZBM bądź w terenie, w wymiarze niezbędnym do realizacji powierzonych zadań. Rozpoczęcie realizacji zadań określonych powyżej odbywać się będzie każdorazowo po otrzymaniu zgłoszenia od wyznaczonego pracownika Zamawiajacego. Za dzień otrzymania zgłoszenia uważa się dzień nadania e-maila lub w szczególnych przypadkach zgłoszenia telefonicznego. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań bezzwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia nie później niż w przypadku: - zadań priorytetowych (awarie zagrażające zdrowiu, życiu lub mieniu, bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu), czas reakcji do 24 godzin. - zadań bardzo ważnych (bieżące, obejmujące: uszkodzenia i naprawy, remonty – zagrażające bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu) – czas reakcji do 3 dni - zadań ważnych (bieżące, obejmujące: drobne naprawy, uzupełnienia, konserwacje -nie zagrażające bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu) –czas reakcji do 5 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.3.Na zawartość oferty składa się: 12.3.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 12.3.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ, stanowiące załącznik nr 3 12.3.3.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 12.3.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12.3.5.Zobowiązanie- załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy), 12.3.6.Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu”
Dodano: 2024-04-17 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-09-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
Dodano: 2023-09-26 - ,,Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
Dodano: 2023-08-10 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Parku Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
Dodano: 2023-05-17 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Wykonanie ogrodów deszczowych na terenie Gminy Cz-Dz” w ramach projektu Z zapałem przeciw zmianom klimatu..."
Dodano: 2023-05-16 - USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY ZIELONEJ ORAZ PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY BRZOSKWINIOWEJ NA TERENIE SOŁECTWA CZANIEC GMINA PORĄBKA”
Dodano: 2023-05-15 - Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Dobry klimat dla Radlina - kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskich Etap II z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2023-05-15