Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-514 Katowice, ul. Ceglana
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3581460, 3581200, 3581332 , fax. 32 2518437, 32 35 8 432
- Data zamieszczenia: 2020-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Ceglana 35
40-514 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3581460, 3581200, 3581332, fax. 32 2518437, 32 35 8 432
REGON: 00132576700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest najem drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Zamówienie składa się z 5 części , z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Część nr 1 Najem drukarek laserowych 149 drukarek laserowych na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020 - wymagane parametry określono w załączniku nr 4.1 SIWZ Część nr 2 Najem urządzenia wielofunkcyjnego A4 kolor 1 urządzenie wielofunkcyjne ( kserokopiarka ) A4 kolor ,na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020r.- wymagane parametry określono w załączniku nr 4.2 SIWZ Część nr 3 Najem urządzeń wielofunkcyjnych 17 urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) A4 na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020 - wymagane parametry określono w załączniku nr 4.3 SIWZ Część nr 4 Najem urządzeń wielofunkcyjnego A3 kolor 10 urządzeń wielofunkcyjne ( kserokopiarka ) A3 kolor ,na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020r.- wymagane parametry określono w załączniku nr 4.4 SIWZ Część nr 5 Najem urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor 1 urządzenie wielofunkcyjne ( kserokopiarka ) A3 kolor ,na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020r.- wymagane parametry określono w załączniku nr 4.5 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej , własnoręcznym podpisem. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału dokumentu lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
Dodano: 2023-02-09 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-01-28 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach”.
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa drukarek
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-12-18 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2020-11-24 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z homologowanymi uchwytami samochodowymi na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-09-28 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-08-17 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-08-06