GMINA BOBROWNIKI ogłasza przetarg
- Adres: 42-583 Bobrowniki, ul. Gminna 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48322877887
- Data zamieszczenia: 2023-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA BOBROWNIKI
ul. Gminna 8
42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
tel. +48322877887
REGON: 276257877 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania - Budowa dróg gminnych w sołectwie Myszkowice: ul. Zwycięstwa i ul. Strażacka.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa dróg wraz z odwodnieniem w sołectwie Rogoźnik ul. Kolejowa i Podraszkowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania Przebudowa drogi w Bobrownikach ul. Słowackiego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na pełnieniu funkcji Administratora Projektu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (który posiada uprawnienia budowlane w branży drogowej zgodnie z Prawem, jak określono w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane i Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym obejmującym swym zakresem roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni ulepszonej o pełnej konstrukcji o powierzchni co najmniej:3.4.1.1. Część nr 1 – 3 800,00 m2;3.4.1.2. Część nr 2 – 3 500,00 m2;3.4.1.3. Część nr 3 – 7 000,00 m2;UWAGA: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogiczniew sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów (t.j. sumowania ilości) w zakresie doświadczenia.UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia, która spełnia następujące warunki dotyczące wykształcenia o poniższych kwalifikacjach:3.4.2.1. Ekspert nr 1- Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu zobowiązany jest do wykonywania obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane w branży drogowej.Ekspert nr 1 zatem zobowiązany jest do wykazania, że posiada:a) wykształcenie wyższe techniczne,b) posiadający prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,c) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w projektowaniu lub zarządzaniu lub nadzorze lub kierowaniu co najmniej 2 (dwoma) inwestycjami budowlanymi dotyczącymi budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni ulepszonej o pełnej konstrukcji o powierzchni każda co najmniej:3.4.2.2. Część nr 1 – 3 800,00 m2;3.4.2.3. Część nr 1 – 3 500,00 m2;3.4.2.4. Część nr 1 – 7 000,00 m2 .Zamawiający wymaga posiadania uprawnień określonych przepisami:1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.),2) Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia,3) ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.)4) ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu”
Dodano: 2024-04-17 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-09-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
Dodano: 2023-09-26 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Parku Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
Dodano: 2023-05-17 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Wykonanie ogrodów deszczowych na terenie Gminy Cz-Dz” w ramach projektu Z zapałem przeciw zmianom klimatu..."
Dodano: 2023-05-16 - USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY ZIELONEJ ORAZ PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY BRZOSKWINIOWEJ NA TERENIE SOŁECTWA CZANIEC GMINA PORĄBKA”
Dodano: 2023-05-15 - Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Dobry klimat dla Radlina - kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskich Etap II z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2023-05-15 - USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY ZIELONEJ ORAZ PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY BRZOSKWINIOWEJ NA TERENIE SOŁECTWA CZANIEC GMINA PORĄBKA”
Dodano: 2023-04-13