Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".

Miasto i Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343285076 , fax. 34 3285057
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olsztyn
    Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 343285076, fax. 34 3285057
    REGON: 151398132
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn – Etap I.” 2. Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.3. Wykonawca do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien zapewnić inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz zespół osób do opiniowania, weryfikacji wykonanej przez Wykonawcę przedmiotowego zadania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 4. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz formalno –prawne postawy do jego działalności określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 5. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego reprezentuje interesy Zamawiającego w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej oraz na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą zadania oraz kontroli przestrzegania zaleceń wynikających z wydanych decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska6. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a w szczególności czynności wymienione w art. 25 i 26 wyżej wymienionej ustawy oraz zapisy zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 11 do SWZ. 7. Nadzór inwestorski będzie sprawowanych nad realizację etapu I Budowy basenu wraz z niezbędną infrastrukturą, która obejmuje następujący zakres robót: Etap I: Zakres 0: wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zakres 1: przygotowanie placu budowy; Zakres 2: Wycinka drzew kolidujących z planowaną budową; Zakres 3: wytyczenie geodezyjne budynku, wykopy, wykonanie fundamentowania, budowanie ścian kondygnacji piwnicy, wykonanie izolacji poziomych i pionowych piwnicy, wykonanie rampy dojazdowej do baseny; Zakres 4: budowa stanu surowego poziomu parteru; Zakres 5: budowa stanu surowego poziomu piętra; Zakres 6: montaż konstrukcji dachu z drewna klejonego; Zakres 7: wykonanie zadaszenia budynku basenu na częścią wyższą i niższą; Zakres 8: montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż stolarki szklanej zadaszenia strefy jacuzzi; W ramach I etapu realizacji robót budowlanych budynek krytego basenu ma zostać wykonany do stanu surowego zamkniętego. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia budynku przed ewentualnym zalewaniem. Budynek ma zostać zabezpieczony i zamknięty a na zakończenie realizacji tego etapu Wykonawca robót budowlanych zobligowany będzie do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót budowlanych, wykonania mapy powykonawczej oraz zlecenia i przedłożenia niezależnej ekspertyzy budowlanej wykonanej przez zrzeszonego w Śląskiej Izbie Inżynierów Rzeczoznawcy Budowlanego wytypowanego przez Zamawiającego. 8. Charakterystyka obiektu, dla którego sprawowany będzie nadzór inwestorski: • budynek pływalni wraz z częścią biurowo – socjalną oraz częścią techniczną, częścią saun:o budynek winien być trzykondygnacyjny, w tym kondygnacja piwniczna o kondygnacje użytkowe o wysokości piwnica - ok. 250cm, parter - ok. 330 cm, o hala basenowa o wysokości ok. 700 cm (w najniższym punkcie). Wysokości pomieszczeń netto zachować zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi rozwiązaniami aranżacji wnętrz dla tego typu obiektów, o powierzchnia zabudowy - 1408,50 m2 o powierzchnia całkowita - 3095,71 m2o Planowany budynek na rzucie prostokąta, 3 kondygnacyjny w tym kondygnacja podziemnao Budynek przykryty dachem płaskim. Część frontowa od ul. Zielonej niższa, część wyższa budynku nad niecką basenową• chodniki, parking • zagospodarowanie terenu 9. Pozostałe etapy realizacji robót budowlanych basenu tj. etapu II i etapu III nie są znane. Etap II obejmuje zakres robót:Zakres 9: wykonanie przyłączy do budynku – wod-kan, gaz, elektroenergetyczne przyłącze; Zakres 10: wykonanie prac budowlanych związanych z montażem instalacji wewnętrznych sanitarnych, elektrycznych, Zakres 11: montaż niecki basenowych Zakres 12: montaż technologii basenowej Zakres 13: prowadzenie prac wykończeniowych podłóg, ścian i sufitów, sufitów podwieszonych, paneli akustycznych; Zakres 14: szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego działania obiektu Etap III obejmuje zakres robót:Zakres 15: wykończenie elewacji zewnętrznej budynku, montaż elewacji wentylowanej, wykonanie elewacji z kamienia na elewację, wykonanie w części elewacji w tynku sylikonowym Zakres 16: prowadzenie prac budowlanych na zewnątrz tj. budowa zewnętrznych instalacji kanalizacji deszczowej, budowa parkingu, chodników, miejsca gromadzenia odpadów, budowa zadaszonego miejsca na rowery, hulajnogi elektryczne, niwelacja terenu, zasianie trawy, nasadzenia roślin ozdobnych, montaż szyldu ,,Kryta Pływalnia w Olsztynie” nad wejściem głównym do budynku w formie podświetlonych liter 3D, montaż ESOK;Zadanie 17: wyposażenie budynku w niezbędne wyposażenie zgodnie z przeznaczeniem pomieszczeń, pozwalające na prawidłowe funkcjonowanie budynku; Zakres 18: szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego działania obiektu.10.W ramach pełnienia funkcji Inspektora nadzoru Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobligowany będzie do opiniowania, weryfikacji i odbioru tworzonej przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie każdej występującej w niej branży budowlanej.11. Program Funkcjonalno-Użytkowy dotyczący budowy nadzorowanego obiektu wraz z załącznikami stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 );2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto PKO BP II Oddziałw Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą przetargową oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58p. z. p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 p. z. p. zostanie odrzucona8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p. z. p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1, art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p oraz art.7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:b) spełniają warunki dotyczące udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 p.z.p dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeśli wykaże, że:a) wykonał należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej na zadaniu inwestycyjnym o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto, którego zakres obejmował wykonanie robót ogólnobudowlanych budowy/ przebudowy/ rozbudowy budynku o pow. całkowitej min 3 000,00 m2.Uwagi: Wykonawca może się posługiwać doświadczeniem uzyskanym w ramach realizacji zamówienia przez konsorcjum, którego był członkiem, wyłącznie w zakresie faktycznie przez niego wykonanym. Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli pełnili nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymiw formule zaprojektuj i wybuduj. Doświadczenie Wykonawcy, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia. Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie usług potwierdzić, jaki zakres prac oraz jaki rodzaj prac faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.Warunek ten ma być spełniony: samodzielnie przez wykonawcę, lub przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie, i który zrealizuje te usługi lub w przypadku wykonawców wspólnych – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnieZamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wyżej wymienionego warunku.b) skierują do realizacji zamówienia minimum: jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Inspektora Nadzoru inwestorskiego , posiadającą ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie,w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Powyższy punkt należy opisać w przedłożonym wykazie osób wg załącznikanr 10 do SWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia warunki opisane w pkt a) i b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców.Uwaga:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze. zm.). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze. zm.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646, ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach